ABANS DEL PAPER: PAPIR I JEROGLÍFICS

El dimarts 5 de març els alumnes de CM i CS vàrem anar al Molí de la Farga de Banyoles.

Allà la Mamen, la monitora, ens va explicar el que faríem. Vàrem fer un punt de llibre amb paper artesanal que fan amb cotó. Hi vam escriure  el nostre nom escrit amb glifos que és l’escriptura jeroglífica, com la dels egipcis.

Llavors en Jordi que fa de paperaire; també vam fer una espècie de papir amb la fulla de blat de moro empastifant les fulles amb cola blanca diluïda i col·locant-li de forma vertical i horitzontal al damunt d’un plàstic fent un quadrat. Ens van explicar com acabar de fer el nostre papir; un cop a l’escola hem hagut de premsar-ho durant tres dies i j després ho haurem d’estendre.

Poc després d’acabar els tallers, ens vam posar en marxa cap al Parc de la Draga al costat de l’Estany de Banyoles on vam dinar, jugar i gaudir molt.

Va ser un dia fantàstic!

ARNAU BERMUDEZ I AINA SALVADOR

6è – Cicle Superior