GRAN ÈXIT DE LA XOCOLATADA DE L’ESTEVE BARRACHINA

Més de 400 persones van berenar juntes contra el càncer infantil

858,60 EUROS!!! 858,60 milers de gràcies, perquè són els diners que la tarda de divendres, 15 de febrer, vam recaptar a l’Escola Esteve Barrachina de Sitges en la xocolatada que, amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer Infantil, vam fer en memòria d’en Pol Lahoz (exalumne de l’escola) i de tots els nens i nenes que pateixen càncer.

Aquests 858,60 euros van a l’Obra Social de Sant Joan de Déu per a la investigació del càncer infantil. Des d’aquí volem agraïr especialment a Tàndem Menjadors la seva col.laboració desinteressada en la causa aportant-hi la xocolata i la coca, i gràcies també a l’escola i a tots els pares i mares que ens han ajudat a fer-la possible i molt especialment a l’Estela, la mare d’en Pol, promotora de la iniciativa.

La xocolatada va transcórrer en un ambient maquíssim, molt festiu i solidari. Més d’un es que va quedar embadalit amb els fantàstics i emotius dibuixos sobre la malaltia que els alumnes, de primer a sisè, van estar treballant amb les monitores de menjador els dies previs i que estaven penjats al pati. Uns dibuixos plens de bons desitjos i esperança per als nens i nenes que pateixen càncer, i que emmarcaven el taulell on es venien tot d’articles elaborats a mà per a la causa: des de bufandes, a polseres, punts de llibres, etc.

L’èxit de la xocolatada va desbordar totes les previsions, fet que ens omple de satisfacció i també ens sap greu per a totes les famílies que es van quedar sense. Els demanem disculpes alhora que els agraïm profundament que col.laboressin igualment en la causa amb un donatiu.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOT@S per haver berenat junts contra el càncer infantil, molts nens i nenes amb càncer somriuen des del cor, ara amb més força!!