SAINT PATRICK’S DAY!

BENVOLGUDES FAMÍLIES!

EL DIMECRES D’AQUESTA SETMANA L’ESCOLA ES VA VESTIR DE VERD, ESTÀVEM DE CELEBRACIÓ! EL DIA 17 DE MARÇ ES CELEBRA A IRLANDA LA DIADA DE SAINT PATRICK’S DAY. A L’ESCOLA APROFITEM PER FER TOT EL DIA ACTIVITATS VINCULADES AMB LA LLENGUA ANGLESA I IMMERSAR-NOS UNA MICA MÉS EN AQUESTA CULTURA.

AIXÍ DONCS, DURANT EL MATÍ VAM APROFITAR PER FER LES RUTINES AMB ANGLÈS; DESPRÉS VAM PREPARAR LES CORONES AMB SÍMBOLS RELACIONATS AMB AQUESTA FESTA, D’AQUESTA MANERA VAM PODER BALLAR BEN GUARNITS LA CANÇÓ QUE HAVÍEM ESTAT PREPARANT ELS DIES ABANS “BABY SHARK SNT PATRICK’S DAY SONG”; VAM VEURE A LA PDI UN CONTE QUE ENS EXPLICAVA LA HISTÒRIA D’AQUEST DIA. DURANT LA TARDA VAM VISUALITZAR LES DIFERENTS ACTIVITATS QUE HAVIEN ESTAT FENT TOTES LES CLASSES DE L’ESCOLA I EL QUE MÉS ENS VA AGRADAR VA SER BUSCAR LES MONEDES DE XOCOLATA QUE ESTAVEN AMAGADES EN UN LLOC DE LA CLASSE! VAN HAVER DE BUSCAR LES DIFERENTS PECES QUE FORMAVEN UN PUZZLE ON ES VEIA LA IMATGE DEL LLOC ON ES TROBAVEN AMAGADES LES MONEDES I UNES XAPES DE SAINT PATRIK’S DAY!

LES GRANOTES HEM GAUDIT MOLT DE L’ENGLISH DAY!!!

PER VEURE UN RECULL DE FOTOGRAFIES DE TOTS ELS MOMENTS VISCUTS AL LLARG DEL DIA, CLIQUEU LA SEGÜENT IMATGE.

A CONTINUACIÓ, TAMBÉ PODEU VISUALITZAR EL VÍDEO DEL NOSTRE BALL, ESPEREM QUE US AGRADI!!!