FINAL DE CURS 2021-2022

El dimecres 22 de juny va ser l’últim dia d’escola i, també, va ser el nostre últim dia com els grans d’Educació Infantil. Ens acomiadem d’una etapa molt important, on hem crescut, hem après, hem jugat i ens hem relacionat amb els nostres companys/es forjant bones amistats.

Ja toca dir adeu a l’etapa d’infantil i il·lusionar-nos per la nova etapa a Primària, concretament al cicle Inicial, forjant noves il·lusions, emocions, amistats, aprenentatges… Som-hi!

Els últims dies d’escola, ens ho vam passar molt bé! Vam jugar a jocs d’aigua que ens van fer els nens i nenes de sisè. Vam ballar, menjar síndria i meló, pintar i dibuixar (que això ens encanta!!!) fer-nos massatges i compartir els últims moments junts com l’equip de les Granotes.

Us trobaré molt a faltar, granotetes loquis!

Vanessa

PROJECTE ELS POKÉMON VAN A L’ESPAI

Bon dia famílies,

Com vam explicar al principi del segon trimestre, vam estar aprenent molt sobre l’espai, ens ha emocionat, intrigat i sobretot, motivat moltíssim.

Vam aprendre les fases de la lluna amb ajuda de les Oreo i després… ens les vam menjar!

També vam crear les nostres constel·lacions, els hi vam posar nom, i vam fer el nostre telescopi amb la constel·lació creada per poder-la enfocar a les fosques (per això necessitàvem les llanternes jeje)

Cadascú es va fer el seu sistema solar i va posar el Pokémon escollit al planeta que li agradava més.

Ha sigut un projecte molt profitós i hem pogut fer un petit tastet del sistema solar on vivim.

Esperem que us agradi tot el que hem fet!

Aniversari Aina

El 2 de juny vam celebrar tots junts l’aniversari de l’Aina.

Moltíssimes felicitats bonica

Aniversari Aina

LES GRANOTES FEM PSICOMOTRICITAT

HOLA FAMÍLIES!

AQUÍ TENIU UN RECULL DE DIFERENTS SESSIONS DE PSICOMOTRICITAT ON PODEU VEURE ELS VOSTRES FILLS I FILLES REALITZANT LES DIFERENTS PROPOSTES:

-EL RITUAL D’ENTRADA: JA DESCALÇATS ENTREM A LA SALA PER VERBALITZAR LES NORMES I PREPARAR-NOS PER TIRAR LA MURALLA (FEM CONTENCIÓ I CONTROL MOTRIU I EMOCIONAL) I A CONTINUACIÓ DEIXEM ANAR UNA EXPLOSIÓ DE MOVIMENT I EMOCIONS PER TIRAR LA MURALLA

– EXPRESSIVITAT MOTRIU: FEM JOC LLIURE I VIVENCIAL EXPERIMENTANT AMB EL MATERIAL, ON SORGEIXEN PROPOSTES ESPONTÀNIES, CIRCUITS, … I S’ACABA AMB LA RECOLLIDA DEL MATERIAL

– FINALMENT, FEM LA TORNADA A LA CALMA AMB UNA PROPOSTA DE RELAXACIÓ I FEM EL RITUAL DE SORTIDA DE LA SALA PER CALÇAR-NOS.

ANIVERSARIS!!

I per fi, aquí teniu les fotos dels aniversaris de març, abril i maig: en Leo, en Pau, en Roc, en Yadiel i en Jordi!

Moltes felicitats guapos!

Grafisme: Fem bucles

Aquest trimestre hem après a fer bucles de diferents maneres a l’hora de grafisme: bucles, bucles invertits i també hem treballat el bucle llarg i el curt.

Avui hem acabat el treball del bucle i ens hem dibuixat a nosaltres mateixos fent el grafisme 🙂

Taller de Kapla

Avui han vingut a fer un taller de Kapla molt divertit.

Hem après a construir amb aquest material tan xulo! Hem fet diferents grups i els monitors ens han ensenyat a construir diferents animals i un robot!

Hem gaudit moltíssim del taller i també de treballar en equip!

Pete the Cat

La setmana passada van venir uns nois i noies de l’institut Laia l’arquera a explicar-nos un conte en anglès, Pete the cat.

Ens van explicar el conte i vam aprendre molt vocabulari nou. També vam cantar una cançó molt divertida sobre els botons d’en Pete the Cat. Ens va encantar i vam riure i passar-ho molt bé.

Si voleu cantar-la amb nosaltres, us deixem l’enllaç per gaudir-la!

Veure fotos

Mates Manipulatives

Aquest trimestre hem seguit treballant amb les matemàtiques manipulatives, una manera significativa per endinsar-nos en el món matemàtic. Hem seguit fent sumes. però ja hem afegit les restes, se’ns dóna prou bé!

A l’àlbum tenim varies sessions barrejades on hem classificat per volums, hem atrapat el gat reproduint la imatge, hem posat les pipetes corresponents a les síndries i hem fet una competició a veure qui arribava primer al cau tirant el dau i posant pedretes.

En les últimes sessions hem tingut 4 propostes: una taula feia la figura humana amb pals i taps, una altra taula hem reproduït les imatges amb pals i taps amb fletxes, una altra taula feia sumes i restes amb làmines i retoladors, daus i la capsa màgica de les matemàtiques. L’última taula classificàvem elements del mar. Ens ha agradat molt i hem après mentre jugàvem.

COLÒNIES

I per fi van arribar les colònies! Van ser 3 dies intensos amb moltes activitats i coses xulis per fer.

Esperem que gaudiu mirant les fotos com nosaltres hem gaudit les colònies.

Fotos de les colònies

Publicat dins de Colònies, General | 1 comentari