Fem cagar el Tió

Marxem de vacances compartint, rient, gaudint d’un dia magic i ple d’il·lusió. Deixant anar a cop de bastó i cantant la cançó de qui cada any a les portes de l’hivern ens endolça l’esmorzar per omplir-nos d’energia i alegria.

Bones Festes

Aniversaris

Acabem el trimestre celebrant!! A partir d’aquest Nadal totes les Granotes ja tenim 5 anys!!

Com ens agrada cantar i compartir el nostre dia amb els nostres companys!

Per molts anys ????

Avui hem anat a visitar les parades de Nadal

Avui les Granotes i les Salamandres hem anat a la plaça Santa Anna a fer una passejada per les parades de Nadal.

Hem vist un munt de paradetes amb molts Tions, pessebres, avets, llumetes de colors, torrons, xocolates, neules i moltes més coses.

Hem gaudit molt de la passejada. Abans de marxar ens hem fet una foto tots/es junts/es amb el Tió.

Si voleu veure les fotos d’aquest matí, cliqueu l’enllaç:

Ja ha arribat el Tió a l’escola

Aquesta tarda hem tingut una sorpresa a l’escola. Al calendari d’advent que tenim a la classe teníem un missatge penjat molt especial. El Tió ens ha deixat una carta explicant que havia arribat a l’escola i que, per poder-se quedar durant uns dies, necessitava un pal, una manta, una barretina, peles de mandarina, un plat i una bufanda. Cada classe d’infantil ha trobat una d’aquestes coses pel Tió i li hem anat a portar al vestíbul.

Durant molts dies el Tió es quedarà amb nosaltres a l’escola i ara només queda que li posem molt de menjar perquè ens pugui cagar alguna cosa abans de marxar de vacances de Nadal.

Si voleu veure les fotos de les Granotes i les Salamandres anant a buscar el Tió, cliqueu el següent enllaç:

Publicat dins de General | 1 comentari

Sortida al parc de Collserola

El passat divendres 24, Salamandres i Granotes vam gaudir de la nostra sortida de tardor.

Vam fer un passeig escales amunt per obrir gana per esmorzar i trobar-nos amb els nostres monitors. Ells van ser els encarregats d’acompanyar-nos a descobrir els arbres de la zona, tocar la seva escorça i buscar les seves fulles.

Després havíem d’estar molt atents i observar per trobar petjades d’animals i esbrinar quins eren gràcies a les pistes que hi havien. Per aquell bosc hi viuen porcs senglars, guineus, el picot verd que amb el seu bec fa forats al tronc dels pins i molts altres animals més.

Va ser un dia fantàstic gaudint dels companys i de la natura mentre apreniem coses noves.

Teatre “No tinc Por”

La setmana passada tot el cicle d’infantil vam anar al gimnàs de l’escola a veure una obra de teatre de la companyia Kali que es deia “No tinc por”.

En Pere, el personatge principal de la història és un nen (titella) que quan arriba l’hora d’anar a dormir té por del silenci de l’habitació, de la tempesta, de la foscor i del monstre que hi ha dins l’armari. La Lluna, l’actriu que explica la història,  inventa històries i jocs per ajudar-lo a enfrontar-se i vèncer aquestes pors. Junts descobreixen que la nit té moltes coses extraordinàries i que amb el poder de la imaginació poden canviar, fins i tot, els seus malsons. Una història quotidiana que ajuda a petits i grans a acompanyar en l’aventura d’anar a dormir.

Si voleu veure algunes imatges de l’espectacle, cliqueu el següent enllaç:

Aprenem a llegir

Hola famílies!

Hem començat a fer pasets endavant amb l’aventura de l’escriptura amb jocs.

Busquem targetes amb dibuixos que comencin per la mateixa lletra del nostre nom i per l’aula objectes o jocs que després classifiquem per cops de veu.

Us animeu a jugar a casa com fem a l’escola?

Halloween a classe d’anglès!

És clar que a l’escola celebrem la Castanyada però a classe d’anglès, també hem dedicat unes sessions a parlar de HALLOWEEN. Hem vist a través de vídeos, com ho celebren a països on parlen en anglès i hem jugat i cantat posant en pràctica el vocabulari relacionat amb aquesta festivitat.
Happy Halloween!

Coneixem als nostres padrins lectors

Avui ens hem conegut amb els nostres padrins i padrines de la classe dels cocodrils (5é) Hem compartit una estona ben agradable i ens ha encantat!! Ja estem a punt per compartir nous moments de lectura.

Al llarg de tot el curs ens anirem trobant i els nostres padrins ens ajudaran a descobrir i gaudir del procés de l’aprenentatge de la lectura.

Us compartim un recull d’imatges de la primera trobada.

Ja tenim 5 anys

Aquest mes de setembre hem celebrat els aniversaris de la Laura, l’Agnès, l’Emma, en Teo i l’Aaron i hem compartit uns esmorzars que ens encanten.

Feliços 5 granotetes!!

Publicat dins de General | 1 comentari