QUAN SIGUI GRAN…

Durant tot aquest trimestre, els infants de Dofins i Balenes hem estat parlant dels oficis. Tot va començar quan la Maria va portar un conte que es deia “Quan sigui gran” i sortien nens i nenes amb oficis una mica peculiars com dentista d’orques o jardinera a Mart. Llavors, cadascú vam dir què pensem que voldrem ser de grans i hem estat aprenent molt sobre els oficis: com s’organitzen, de què treballa algú de la nostra família, els oficis de l’escola, els oficis del circ (sortida al Circ Cric), hem fet entrevistes i, fins i tot, hem organitzat una fira dels oficis que celebrarem demà.

FOTOS

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà