MESUREM EL PASSADÍS

Hola famílies,

Ahir la Ruth ens va preguntar com mesuraríem el passadís. Potser amb peus? O amb passes? I amb el nostre cos? Tal volta amb pams?

Mireu com ho hem fet!

FOTOS

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà