Hola famílies,
Ahir la Ruth ens va preguntar com mesuraríem el passadís. Potser amb peus? O amb passes? I amb el nostre cos? Tal volta amb pams?
Mireu com ho hem fet!
Hola famílies,
Ahir la Ruth ens va preguntar com mesuraríem el passadís. Potser amb peus? O amb passes? I amb el nostre cos? Tal volta amb pams?
Mireu com ho hem fet!