Colònies a Vilanova de Sau

Celebrem els aniversaris del març i de l’abril: Per molts anys!!

MARÇ

Comiat de la Clàudia

La Clàudia ha estat fent les seves pràctiques amb la nostra classe, els Dofins. Ens ha ajudat moltíssim i s’ha fet estimar molt per tots i totes. Et trobarem a falar, Clàudia! Molta sort!!

Sortida al Circ CRIC

Dofins i Balenes, per tancar el nostre projecte entorn el circ i per acabar també el 2n trimestre hem fet una súper sortida al circ CRIC. Hem vist actuar al Tortell Poltrona i a tot un equip d’artistes magnífics! Visca el circ!

Let’s clean our teeth!

El nostre projecte sobre els hàbits saludables ens ha portat a tractar la importància de tenir una bona higiene personal. En anglès, hem parlat sobre les nostres dents (OUR TEETH), de les seves funcions i tipus de dents i de com les hem de mantenir sanes i netes. Recordem: BRUSH YOUR TEETH!
Aquí teniu enllaçat l’àlbum:

EXPERIMENT: HEALTHY TEETH EGG EXPERIMENT

What is PEACE?

A classe d’anglès hem parlat de situacions de pau i situacions en què no hi ha pau. És difícil explicar què és la pau però sí sabem relacionar la paraula PEACE amb altres idees que hi tenen molt a veure. Hem relacionat PEACE amb una cançó molt maca que parla de les petites coses que fan el nostre món, meravellós omplint-lo de bellesa i de colors.
Aquí teniu un recull d’imatges i vídeos del treball que hem fet els Dofins:

Caga, Tió!!

Després d’haver estat donant-li de menjar, el nostre Tió, amb uns quants cops de bastó, ens ha cagat neules i torrons! Gràcies, Tió!! Cliqueu per veure’n les fotos i els vídeos:

Fem tallers de nadal

A cicle inicial, hem organitzat uns tallers per crear un detallet nadalenc. Ens ho hem passat molt bé treballant amb companys i companyes de les 4 classes de 1r i 2n.

Celebrem els darrers aniversaris de l’any!

Per molts anys, Biel i Marc!! Ja teniu 6 anys!! Us estimem!!

Arriba el Tió de cicle inicial!

A l’escola tenim dos tions, el Tió d’Infantil, que es queda al vestíbul i el Tió de cicle inicial, que s’instal·la al pis de dalt. El nostre Tió és més petit i quan arriba a l’escola sempre s’amaga en algun lloc inesperat. Ens ho hem passat d’allò més bé seguint les seves pistes. Visca el Tió de cicle inicial!!

Anem al teatre!

Dofins, Balenes, Camaleons i Tortugues vam anar al Teatre Monumental a veure un espectacle de clown molt divertit!

Celebrem els aniversaris del novembre

Per molts anys, Hajar i Amir!! Us estimem!!

Visitem el CRAM

Aquest dimecres, els Dofins i les Balenes hem visitat el CRAM. Amb aquesta activitat podrem engegar el nostre projecte sobre l’animal de la nostra classe.
Cliqueu sobre la foto per accedir a l’àlbum:

Celebrem els aniversaris del setembre

Per molts anys, Valèria, Nil i Margot!!

Cliqueu!

Comencem el nou curs!

Aquí ens teniu, començant el curs amb mooolta energia! Som els Dofins de l’Angeleta Ferrer!
Cliqueu sobre la foto:

Últims dies del curs!

Últims dies del curs 2022-2023 pels Dofins: Acabem amb una competició d’avions de paper organitzada pels nostres companys i companyes de 3r Pops i Meduses, una gimcana de jocs organitzada per Cocodrils i Serps (5è) i per acabar, les aules boges organitzades de cicle inicial.
Aquest ha estat un curs sensacional! Sí o no, Dofins?

Remembering Cinderella

Clica per veure els vídeos!

VÍDEO 1: Listen and point
VÍDEO 2: Listen and repeat
VÍDEO 3: Sing

Arreveure, padrins i padrines!

Dofins i Falcons hem estat units per la lectura; hem compartit estones de conversa, de treball i de lectura. Els nostres padrins i padrines ens han acompanyat al llarg de tot el curs i ens han ajudat a llegir, a muntar àlbums, a fer la nostra disfressa, … Ara marxen a l’institut i els trobarem molt a faltar… Padrins, padrines: Us desitgem molta sort! Gràcies per tot! Us estimem!!

Projecte plantes

Els Dofins volíem saber com es feia un hort, teníem moltes ganes de plantar i veure créixer les nostres plantes i… ho hem aconseguit!! Hem d’agrair la col·laboració de famílies, mestres i especialment, a la Marta, una mare de 2n que ens ha ajudat a construir el nostre hort urbà. Què us ha semblat aquest projecte?

Celebrem els aniversaris del juny, del juliol i de l’agost!

Quina súper celebració! L’Aina, l’Isaí, l’Abigail, en Jordi, en Luca, la Laia, la Nehal l’Aleix, la Martina, la Izadora i l’Abril S., ni més ni menys que onze aniversaris a la classe dels Dofins concentrats en aquests 3 mesos. Elles i ells van bufar les espelmes pensant en el desig que els agradaria fer realitat. Moltíssimes gràcies per celebrar-ho amb nosaltres amb aquesta coca i aquestes galetes tan bones! Per molts anys guapíssims!

Publicat dins de General | 1 comentari

Presentació del nou conte del Santi

La Fundació Maresme va venir presentar-nos un dels nous contes del Santi protagonitzat per unes abelles molt simpàtiques. Ens el van interpretar d’una manera molt divertida: en forma d’obra de teatre. A més ens van convidar a ballar la cançó d’en Santi. Quin espectacle!