GIMCANA MATEMÀTICA

Dijous passat vam participar, conjuntament amb Balenes i les dues classes de segon, en una gimcana matemàtica de mesura. Vam realizar diferents proves i ens ho vam passar d’allò més bé.

FOTOS

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà