Sant Jordi 2013 a Educació Infantil
Els nens i nenes d’ Educació Infantil hem participat en la celebració de la diada de Sant Jordi. Hem visitat les parades de llibres, flors i roses, hem representat amb titelles la llegenda de Sant Jordi, s’ha fet l’entrega de premis del concurs de dibuix i finalment hem fet una bona ballarusca.
General