Sant Jordi 2013 a Educació Infantil

Els nens i nenes d’ Educació Infantil hem participat en la celebració de la diada de Sant Jordi. Hem visitat les parades de llibres, flors i roses, hem representat amb titelles la llegenda de Sant Jordi, s’ha fet l’entrega de premis del concurs de dibuix i finalment hem fet una bona ballarusca.



La mona de Pasqua a P3

Els nens i nenes de la classe dels cargols de P3 hem fet una mona molt xula. Mireu que bona que era!!!!



SORTIDA A LA BIBLIOTECA

El dimarts 16 d’abril els nens i les nenes de la classe dels conills hem anat a visitar la Biblioteca Marquès de Remisa.