Els/les nens/es de la classe de P3 (Els cargols), estem treballant el projecte “Els oficis”. Hem pensat que per cercar informació podríem fer una sortida a la biblioteca del poble. Com una GRAN família així ho hem fet. Aquí podeu veure algunes fotos dels més petits de l’escola.
A la classe de P-4, varem tenir una visita molt simpàtica.
En “rekito” el conill porquí de l’Anna i l’Esteve ens va visitar i el vam poder observar i tocar.
Els/les nens i nenes de la classe dels conills P-4 estem estudiant els oficis, i el dimarts 21 de maig vam anar a visitar el mecànic Barba i el Centre Veterinari Voltregà. Quantes coses que vam aprendre!!
Els/les nens i nenes d’Educació Infantil a la tardor vam plantar les nostres verdures i herbes aromàtiques: pastanagues, col-i-flors, julivert, menta,…Aquí podeu veure una mostra dels nostres productes.
Avui hem estat molt contents. Els/les nens/es de la guarderia Mare Teresa ens han fet una visita. Hem ballat, hem jugat a la sorrera i els hi hem regalat una bisera per protegir-se del sol. Tots junts ens ho hem passat molt bé.
La classe dels conills fem uns treballs de pintura molt divertits. Primer pintem amb esponges i després amb pintura negra fem un dibuix.
Mireu que bonics ens han quedat!!