Educació Física-Psicomotricitat

8 de Juny del 2010
El divendres 26 de maig la Fundació Johan Cruyff va organitzar una festa de cloenda de les seves activitats esportives al Camp Nou, l’Open day. Va ser un dia ple d’emocions per que vem conèixer a en Joan Laporta, Xavi Crespo, Sergi Bruguera, i molts més esportistes.

EDUCACIÓ FÍSICA

El dimecres 11 de novembre de 2009 vam participar a les “Jornades de Natació ACELL. Vam recollir un munt de medalles. Aquí teniu els protagonistes:

El 21 de gener de 2010 vam participar a les “Jornades Escolars de Bàsquet”, a Sitges. Quines bones jugades!!!

PSICOMOTRICITAT

Què treballem?

A la sala de Psicomotricitat oferim elements materials i/o simbòlics als nostres alumnes pel descobriment del cos i de les seves possibilitats motrius, cognitives i sòcio-afectives. D’aquesta manera els nens i nenes desenvolupen de la seva identitat i autonomia personal.

Curs 2009-2010

Aquest curs tres alumnes de P5 del CEIP Camí del Cros venen a fer psicomotricitat amb nosaltres. Cada dimarts de 3 a 4h treballen amb el grup de la Lydia.

4 thoughts on “Educació Física-Psicomotricitat

1. montse peytavi

ES UNA GRAN FEINA LA QUE FEU PELS NOSTRES FILLS SOLS DONAROS LES GRACIES PER TOT.

MONTSE.

2. Maria

La vostre pàgina web és xulissma!!!!!!!!!!!!

3. Maria

La vostre pàgina web és xulissma!!!!!!!!!!!!

4. lorena y angel

hola a todos, solo desearos una feliz navidad y prospero año nuevo os recordamos con mucho cariño por que sois fenomenales,
    un beso muy grande y gracias por todo,