Plàstica

DECORACIÓ ENTRADA DE L’ESCOLA AL CARNAVAL

Visita a la Fundació Palau

Arriba Nadal i l’escola s’ha de guarnir. Com ho farem?
– Totes les cartelleres de suro de l’escola s’embolicaran amb paper d’embalar blanc. Només una única i enorme llaçada en un costat (o al mig o on es vulgui) evocarà la idea que són regals.

imagen1

– A l’entrada de l’escola hi haurà un seguici d’estrelles daurades, de diferents mides retallades o punxades,  fetes per tot el personal de l’escola: mestres, educadors, nens, personal de cuina, equip directiu, conserge,…  Les estrelles comencen amuntegades en una cantonada de la cartellera i “surten” d’ella i s’escampen per tota l’estructura de filferros del sostre, barrejades amb llumets de color daurat.

imagen21

– En el mòdul 2 s’hi col·locarà una reixa de galliner platejada, d’aproximadament 1’50 x 2 (un rectangle de 3m2 de superfície). D’aquest entramat més tupid en penjaran totes les guirnaldes fetes amb les capsuletes buides de Nespresso. Aquestes serien les guirnaldes curtes perquè, just al mig, en penjarien de llargues fins el terra que després es tensarien i es lligarien a una base circular per evocar la idea d’un avet. Dins aquest “avet” s’hi col·locarà una “nebulosa” de llumets que s’encenen i apaguen al seu aire, entortolligats  amb plàstic de bombolles transparents.

dsc00117