Post-obligatòria

JA TENIM NOUS REPORTERS!!!

En Gerard i l’Albert són els nous reporters de l’escola. Ells participaran en el projecte “Movem-nos” enregistrant les sessions de treball dels alumnes de Secundària de la nostra escola i els alumnes de 6è de l’Escola Camí del Cros.

dsc_0038a digitalitzacio-76a

21 de desembre

Ahir vam celebrar l’amic invisible i l’aniversari de la Patricia. Us deixem amb un petit reportatge de les millors fotos.

Divendres 17 de desembre

Al llarg d’aquest trimestre, en el crèdit de manipulats, hem confeccionat arrecades, collarets, anells… amb les capsules de cafè que molts pares ens han portat. També hem fet calendaris, com el curs passat.

Dijous 16 i divendres 17 de desembre vam anar a la Plaça Santa i vam muntar la paradeta de Nadal.
Aquí us deixem amb un reportatge de la confecció i venda dels nostres productes.

dimarts, 9 / febrer / 2010

Aquest dijous els nois i noies de Post Obligatòria ens anem de excursió al IMAX. Anem a veure “Oceà salvatge”.
Ahir a la tarda va arribar el senyor Carnestoltes , vàrem fer una festa tots junts i vàrem berenar tots plegats.
El divendres ens disfressarem tota la escola de l’ecosistema. Els de post obligatoria ens disfressarem: de seguretat, representant de Xina, representant de Hawai, representant del mon àrab, representant de africà, de la mort, d’antisistema, caps d’estat: , Obama, Montilla…, d’ hindús, de reporters i d’organització.
Autores: Diana i Gina.

Avui divendres dia 22 de gener és l’aniversari de l’Albert. Ja és tot un home. Fa 18 anys. Tots els companys i personal de l’escola et felicitem. PER MOLTS ANYS!!!

albert

El dissabte 8 de gener va ser l’aniversari d’en David J. Ja té els 18!! Tenia moltes ganes i li ha fet molta il·lusió!!! Des d’aquí, PER MOLTS ANYS!!

dsc_0080

El dijous 17 de desembre els alumnes de la classe de la Sara, la Carme, en Jordi i la Rosa van anar a la Plaça Santa Anna i van posar una paradeta amb: llibretes, calendaris, punts de llibres, complements, etc. tot elaborat per ells. També van vendre poinsetties.

I com feia molt fred, van esmorzar xurros amb xocolata!!!