Divendres de Carnaval

Avui divendres 12 de CARNAVAL hem gaudit d’un dia ple d’activitats:

Hem començat amb un bon esmorzar amb coca i suc. Després ens han visitat el grup de Batucada “EL ZURDO MANDA”. Mireu les fotos!!

A la tarda ha tingut lloc la Cimera del medi ambient “Salvem els ecosistemes”. presentada pels alumnes de post-obligatòria i la intervenció dels diferents ecosistemes (alumnes de primària i secundària):
1.FONS MARÍ
2.ZONES POLARS
3.DESERT
4.SELVA
5.EL RECICLATGE

Cada ecosistema ens ha fet saber la seva situació i allò que podem fer per arreglar el problema.
També hem comptat amb la presència d’un grup ANTISISTEMA. Aquí teniu algunes de les moltes fotos que s’han fet:

Agraïm a tots els pares, mares, familiars i amics que han vingut a celebrar amb nosaltres aquesta cimera del medi ambient.

2 thoughts on “Divendres de Carnaval

  1. Cris, la practiquera

    Hola guapíssims!

    Només volia dir-vos que tenia moltes ganes de veure-us i que em va fer molta il•lusió la vostra benvinguda. Gràcies a vosaltres m’ho vaig passar molt bé durant tot el dia i vaig poder recordar “vells temps”!!

    No us oblideu de mi, que jo no ho faré mai! jeje Fins MOLT aviat floretes!!!

    P.D.: Ahir tots anàveu ESPECTACULARS! Muuua!

  2. gabi

    hola soc l´Antònia la mami de Gabi, no vaig venir a la festa però estem mirant el bloc i es realment mol xulo. En Gabi me l´explica tot molt bé-

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *