Intercanvis amb l’escola del Morrot!

Aquest curs els de primària hem fet un intercanvi amb els alumnes de 3er de l’escola del Morrot. Al primer trimestre ens van convidar a la seva escola. Ens van organitzar diferents racons de joc per tota l’escola; anar en patinet, fer circuits al gimnàs, descobrir els objectes amagats de dins una capsa… també ens van convidar a fer un pica-pica. El temps va passar volant i ens vam quedar amb les ganes de poder estar una estona amb ells jugant al pati.

Aquest tercer trimestre ens han vingut a visitar ells. Els vam rebre des de dalt el pont que va de l’escola a la cuina amb cançons, globus i serpentines. Un cop van deixar les seves coses i ens vam saludar al menjador ens esperava un bon esmorzar. Desprès ens vam organitzar en tres grups per fer tallers de llum; al gimnàs vam muntar un espai de llum negra, a  la nostra classe vam fer uns porta espelmes xulíssims, i a la de primària A vam muntar jocs amb ombres la mar de divertits. Per sort aquesta vegada va sobrar temps i vam poder anar al pati a jugar una estona tots plegats. Ah! I els del Morrot ens van fer un regal que ens va emocionar. Van coreografiar la cançó “Jo sóc com tu” dels Catarres i ens la van ballar.

Aquestes trobades ens encanten! Us deixem un vídeo perquè ho veieu!

Aquest article s'ha publicat dins de General per Ester. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.