ENS VISITA L’ESCULTORA ANNA MANEL.LA!

Ahir a la tarda vam tenir la visita de l’escultora Anna Manel.la, ja que estem treballant diferents obres artístiques que hi ha a Olot, i hi ha una escultura seva al c/Sant Tomàs.

Va venir a explicar-nos com feia les seves escultures, i a explicar-nos la història de l’escultura que estem treballant. Va ser apassionant!

També ens va ensenyar com podíem fer una figura amb filferro i una mica de paper. Si voleu veure com ho vam fer, podeu mirar aquest vídeo!

INFODIVERSITAT

Aquí teniu el n.3 de la revista INFODIVERSITAT.

Volem agrair la col·laboració de’n Pere Ribas que, en la revista que hem editat en paper, ens ha escrit la paraula infodiversitat en Braïlle.

Moltes gràcies Pere.

Esperem que us agradi molt.

el grup de PONT

Per veure-la feu clck en aquest link:

infodiversitat3

EL TORRÓ AMIC!

Des d’aquest cap de setmana ja es pot comprar el Torró Amic, la iniciativa solidària de la Pastisseria Ferrer d’Olot amb la col·laboració d’Olot Televisió. Part dels beneficis recollits amb la venda d’aquest dolç nadalenc es destinaran a renovar el pati de la nostra escola!!!. Els alumnes del centre han participat en l’elaboració dels dibuixos que hi ha al torró.

De quin color és un petó?

Durant el curs 2017-2018 els alumnes de primària de l’escola vam treballar el conte “De quin color és un petó”, de la Rocío Bonilla. Desprès d’anar investigant al llarg del curs, treballant molts colors, al final vam descobrir de quin color són els petons!

Ho voleu saber? Només cal que mireu aquest power point!  Esperem que ho gaudiu tant com ho vam fer nosaltres.

Autor pictogrames: Sergio Palao Procedència: ARASAAC (http://catedu.es/arasaac/) Llicència: CC (BY-NC-SA)

PLANETA MÀGIC!

El passat divendres 23 de març, per celebrar l’últim dia del segon trimestre vam anar al planeta màgic! Ens ho vam passar genial i vam gaudir moltíssim!

Desprès del planeta màgic vam dinar i vam fer unes activitats molt divertides a la tarda!

Moltes gràcies PLANETA MÀGIC!!!

VISITEM EL VOLCÀ MONTSACOPA!

Avui dia 9 de març, els alumnes de primària hem fet una sortida al volcà montsacopa!

Hem vist les graderes, hem pujat per les escales, i quan hem arribat a dalt del volcà hem pogut veure tota la ciutat d’Olot! Quines vistes més fantàstiques!

També hem jugat una estona a dins el cràter i hem pogut conèixer quins animals hi viuen.

Us deixem un vídeo! 🙂