SISTEMA RESPIRATORI

Aquest segon trimestre els alumnes de primària B estem estudiant l’ofici de metges.
Per això, hem estat investigant sobre com funciona el sistema respiratori i ens hem tornat tots uns experts i unes expertes!!!
A continuació us deixem un vídeo on hem fet un recull del més important, acompanyat d’unes quantes recomanacions.
Esperem que us agradi!

FEM EL PESSEBRE PEL BCREK!

Un any més, els alumnes de tota l’escola hem fet el pessebre pel B-crek! Hem utilitzat cartró reciclat per fer el bosc, els tres reis, i les figures del pessebre. Del sostre hem penjat unes estiquetes amb paraules relacionades amb el Nadal.

Moltes gràcies B-crek per deixar-nos col.laborar cada any en l’elaboració del vostre pessebre!

VISITEM CAN PALOMÉ!

El passat dimecres, els alumnes de primària B vam anar a visitar la Serreria de Can Palomé! allà vam poder veure com tallaven els troncs i en feien llenya. Tenien unes màquines molts grans per treballar. També vam veure grues que carregaven els troncs.

Al final de la visita vam trobar un tió molt gran!

Ens ha encantat la sortida, moltes gràcies!!!!!

Intercanvis amb l’escola del Morrot!

Aquest curs els de primària hem fet un intercanvi amb els alumnes de 3er de l’escola del Morrot. Al primer trimestre ens van convidar a la seva escola. Ens van organitzar diferents racons de joc per tota l’escola; anar en patinet, fer circuits al gimnàs, descobrir els objectes amagats de dins una capsa… també ens van convidar a fer un pica-pica. El temps va passar volant i ens vam quedar amb les ganes de poder estar una estona amb ells jugant al pati.

Aquest tercer trimestre ens han vingut a visitar ells. Els vam rebre des de dalt el pont que va de l’escola a la cuina amb cançons, globus i serpentines. Un cop van deixar les seves coses i ens vam saludar al menjador ens esperava un bon esmorzar. Desprès ens vam organitzar en tres grups per fer tallers de llum; al gimnàs vam muntar un espai de llum negra, a  la nostra classe vam fer uns porta espelmes xulíssims, i a la de primària A vam muntar jocs amb ombres la mar de divertits. Per sort aquesta vegada va sobrar temps i vam poder anar al pati a jugar una estona tots plegats. Ah! I els del Morrot ens van fer un regal que ens va emocionar. Van coreografiar la cançó “Jo sóc com tu” dels Catarres i ens la van ballar.

Aquestes trobades ens encanten! Us deixem un vídeo perquè ho veieu!

TRENQUEM LA MONA DE LA PASTISSERIA FERRER!

El passat divendres 26 d’abril tots els alumnes de l’escola vam rebre la mona de la pastisseria Ferrer! Vam poder veure de ben a prop el treball del nostre padrí, en Jordi.

La mona d’aquest any ha estat un gran parc d’atraccions! Desprès de trencar-la ens la vam menjar! Boníssima!

MOLTES GRÀCIES PASTISSERIA FERRER!