Els alumnes de l’escola el Petit Plançó, d’Olot, visiten novament el CdA Empúries

Han estat dies intensos, de debò: La riba dreta del Fluvià, els Aiguamolls, la costa nord i sud de l’Empordà. Els alumnes de l’escola Petit Plançó, d’Olot, i les mestres que els acompanyaven no han estalviat esforços a l’hora de descobrir algunes de les joies naturals de l’Empordà.

Com en anys anteriors, ha estat una experiència enriquidora, no només per als alumnes, sinó també per a nosaltres, els docents del CdA, que hem tingut al davant una bona colla de nois i noies àvids de saber, que ens han ratificat en la nostra vocació de docents.

Moltes gràcies a tots i a totes, i moltes felicitats Maria i Anna maria pel vostre excel·lent mestratge.