1r d’ESO de l’Institut Vallbona d’Anoia, 4 dies al Camp

Aquesta setmana que s’acaba, han estat amb nosaltres els alumnes de 1r d’ESO de l’institut Vallbona d’Anoia, acompanyats de l’Ester i la Mònica.

El dimarts vàrem fer la presentació de les activitats i a la tarda vàrem poder descobrir la història de la duna d’Empúries i les seves particularitats amb l’ajut del GPS. El dimecres no vam estar de sort, ja que havíem d’anar a Ullastret i ens va caure una màniga d’aigua durant gran part del dia. No ens va quedar cap altre remei que activar el pla B i fer activitats dins les aules.

L’endemà dijous el dia es va llevar amb núvols i clarianes que van aguantar fins a quarts de 5 de la tarda, llavors va començar a ploure. Però vam gaudir d’un dia genial per recórrer els aiguamolls de l’Empordà, des del Mas Matà fins al Cortalet i deixar-nos sorprendre per tota la fauna primaveral que es passeja per aquells ecosistemes: cigonyes, flamencs, corbs marins, martinets, agrons, fotges, ànecs, daines, cavalls,… aquests no ens fallen mai.

Lluert, Lacerta bilineata. Foto: Rosa Rovira

Però ara a la primavera cada dia pot ser una sorpresa; aquest dijous els alumnes varen poder veure un Lluert, un preciós llangardaix de color verd.

Si en voleu saber més. cliqueu damunt l’enllaç: Lluert

I avui divendres, com a comiat, els nois i noies de l’Anoia s’han passejat per Empúries de la mà dels Déus i dels herois dels mites grecs. Que Asclepi us acompanyi  en el vostre camí educatiu!

Per cert, Ester, molta sort en les oposicions!