AMPA

Des de l’Ampa us donem la benvinguda a tots els pares i mares que us incorporeu a l’escola bressol aquest curs i a tots aquells que ja ens coneixeu.

Us volem explicar el nostre funcionament i facilitar la informació necessària per col·laborar amb nosaltres.

QUI SOM ?

• L’Ampa la formem els pares i mares dels alumnes de l’escola bressol. Som una associació sense ànim de lucre, es a dir que tot el que recaptem es destina als nens i a l’escola.

QUÈ FEM ?

• Fem de mitjancers entre els pares i mares i el centre educatiu.
  • Participem en les decisions que es prenen a l’escola a través del Consell Escolar.
  • Fem d’observadors del bon funcionament de l’escola.
  • Col·laborem en les activitats del centre: contractem monitoratge per a les sortides; ajudem en les festes.
  • Fem millores en l’escola (aquest any hem proporcionat material per crear nous racons de joc)

LES NOSTRES APORTACIONS

• Per la Castanyada: Preparem la festa de la tarda.
  • Per Nadal:  un regal per cada nen en la festa del Caga tió.
  • Per Carnestoltes: Preparem la festa de la tarda.
  • Per a fi de curs: festa fi de curs amb regals per als nens i festival.

COM FER-TE SOCI?

• Pagar una quota anual de 20€.
  • Omplir la Butlleta ampa que adjuntem (feu click)

BENEFICIS DE FER-TE SOCI

• Sortides més econòmiques.
  • Samarretes, bates i llençols amb preus especials.