Fem un viatge per l’espai

La setmana passada vam rebre la visita de la Valentina, una nina que representa la primera dona que va viatjar a l’espai. Amb ella vam descobrir un munt de curiositats sobre l’espai que ens envolta: la lluna, els planetes, les estrelles, … Va ser un viatge fascinant.

Carnaval a P3

Els petits de l’escola, els ànecs i els conills, vam gaudir de la festa del carnaval.Primer amb les consignes que ens va manar el rei carnestoltes i després va arribar el dia en que tots i totes ens vam disfressar de personatges de contes i vam acabar la tarda berenant pa amb xocolata amb els nostres padrins i padrines.

Estrenem rocòdrom!

Ja tenim aquí el rocòdrom de l’escola.

És una instal·lació que compta amb totes les mesures de seguretat i d’homologació segons la normativa vigent.

El rocòdrom ja l’han pogut fer servir tots/es els/les  alumnes de l’escola, des dels petits de P-3 fins els més grans de 6è.

L’escalada aporta nombrosos beneficis en la persona, tant físics com psicològics, sobretot en l’infant que està en ple desenvolupament.  Alguns dels beneficis són:

• La millora de les habilitats psicomotrius
  • La lateralitat
  • La coordinació
  • L’agilitat, l’equilibri i la flexibilitat
  • Millor coneixement del propi cos.

Aporta valors que tenen a veure amb la motivació i l’auto-superació, reforça l’autoestima, i potencia la concentració i l’atenció.

Esperem gaudir-ne molt tots plegats!!!

sortida a la granja Can Rigol P3

Els ànecs i els conills hem anat a conèixer els animals de la granja.

Mireu que bé ens ho hem passat!

Publicat dins de P3 | 1 comentari

P3 prepara el mural de la granja

Com activitat prèvia a la sortida de la  granja hem elaborat entre tots i totes aquest mural.

celebrem el dijous llarder a P3

El dijous llarder, botifarra menjaré!!

A les classes dels ànecs i dels conills hem celebrat el dijous gras, mireu quin esmorzar més bo !!

Els alumnes de P4 escenifiquen el conte La Rateta que escombrava l’escaleta

Aprofitant que tenim estones de mig grup hem volgut representar el conte la Rateta que escombrava l’escaleta i ho han fet amb un teatrí i titelles. Un cop superades les primeres vergonyes s’ho van passar superbé.

Publicat dins de P4 | Deixa un comentari

Els Dofins i els Elefants visiten el Museu Caixa Forum per veure l’obra de Sol Lewitt

El dia 20 de febrer vam anar al Caixa Fòrum a conèixer l’obra de Sol Lewitt. Vam veure el seu mural i vam jugar una estona mentre descobríem la seva obra,

S’ho van passar genial.

Publicat dins de P4 | Deixa un comentari

Els nens i els nenes de P4 van a veure com els nens i les nenes grans toquen alguns instruments

El dia de Santa Cecília els nens /es de P4 van anar a l’aula de música dels grans a veure com alguns dels seus padrins tocaven diferents instruments.

Els Elefants i els Dofins van fer cagar el Tió

El dia 21 de desembre els Elefants i els Dofins van donar cops de bastó al nostre Tió per veure si ens deixava alguna cosa, va ser un moment molt emocionant. Després de molts intents finalment el Tió va ser molt generós i ens va deixar torrons, neules i xocolatines que després ens van menjar tots junts.