P4A Projecte aficions famílies

Un trimestre més les famílies heu col·laborat amb la classe venint a explicar-nos les vostres aficions com a família. Moltíssimes gràcies a tots/es els que heu col·laborat.

Espectacle de titelles a P3

Els ànecs i els conills, varem anar al teatre “la puntual” a veure l’espectacle d’En Patufet amb titelles de fil. En acabar, vam poder parlar amb els titellaires i ens van explicar moltes coses interessants sobre els titelles.De camí cap a l’autocar vam fer una paradeta a un parc on vam gaudir una estona jugant.

P5 SE’N VA DE COLÒNIES

Els passats 7 i 8 de Març Els Pirates, Astronautes i Taurons vam anar a passar un parell de dies a Calafell, a la casa de Colònies Artur Martorell.
Allà hi vam viure experiències molt divertides i ho vam passar molt bé: vam fer una gimcana amb jocs sobre el fons marí, vam conèixer el Rei Neptú, vam fer una visita a la platja… i el més important: vam conviure i compartir molts moments junts!
A continuació, us deixem algunes fotografies perquè veieu com vam gaudir d’aquesta experiència!

Les tutores de p5!

Publicat dins de P5 | Deixa un comentari

Fem un viatge per l’espai

La setmana passada vam rebre la visita de la Valentina, una nina que representa la primera dona que va viatjar a l’espai. Amb ella vam descobrir un munt de curiositats sobre l’espai que ens envolta: la lluna, els planetes, les estrelles, … Va ser un viatge fascinant.

Carnaval a P3

Els petits de l’escola, els ànecs i els conills, vam gaudir de la festa del carnaval.Primer amb les consignes que ens va manar el rei carnestoltes i després va arribar el dia en que tots i totes ens vam disfressar de personatges de contes i vam acabar la tarda berenant pa amb xocolata amb els nostres padrins i padrines.

Estrenem rocòdrom!

Ja tenim aquí el rocòdrom de l’escola.

És una instal·lació que compta amb totes les mesures de seguretat i d’homologació segons la normativa vigent.

El rocòdrom ja l’han pogut fer servir tots/es els/les  alumnes de l’escola, des dels petits de P-3 fins els més grans de 6è.

L’escalada aporta nombrosos beneficis en la persona, tant físics com psicològics, sobretot en l’infant que està en ple desenvolupament.  Alguns dels beneficis són:

• La millora de les habilitats psicomotrius
  • La lateralitat
  • La coordinació
  • L’agilitat, l’equilibri i la flexibilitat
  • Millor coneixement del propi cos.

Aporta valors que tenen a veure amb la motivació i l’auto-superació, reforça l’autoestima, i potencia la concentració i l’atenció.

Esperem gaudir-ne molt tots plegats!!!

sortida a la granja Can Rigol P3

Els ànecs i els conills hem anat a conèixer els animals de la granja.

Mireu que bé ens ho hem passat!

Publicat dins de P3 | 1 comentari

P3 prepara el mural de la granja

Com activitat prèvia a la sortida de la  granja hem elaborat entre tots i totes aquest mural.

celebrem el dijous llarder a P3

El dijous llarder, botifarra menjaré!!

A les classes dels ànecs i dels conills hem celebrat el dijous gras, mireu quin esmorzar més bo !!

Els alumnes de P4 escenifiquen el conte La Rateta que escombrava l’escaleta

Aprofitant que tenim estones de mig grup hem volgut representar el conte la Rateta que escombrava l’escaleta i ho han fet amb un teatrí i titelles. Un cop superades les primeres vergonyes s’ho van passar superbé.