Ha arribat la tardor a Infatil!

Benvolgudes famílies, aquí us deixem un recull de fotos de tot el que estem treballant de la tardor. Esperem que us agradi!

Mestres d’Infantil.

Sorpresa per les famílies d’Infantil (P4 i P5)

Hola famílies!

Hem creat un video amb un recull de fotografies amb tot allò que hem anat fent aquests dies a l’escola.

Esperem que us agradi i gaudiu molt veient-lo 🙂

Una abraçada,

Equip Infantil.

Sorpresa per les famílies de P3

Hola famílies!

Us deixem un petit recull de fotografies dels primers dies a l’escola.

Esperem que us agradi i gaudiu molt veient-lo!

Una abraçada,

Equip de P3.

Propostes p3-3

Bon dia famílies!!

Desitgem que tots i totes esteu molt bé, tal com us vam explicar us envio la segona proposta que n’estic segura que us agradarà molt fer-la i espero que me la pugueu  ensenyar el dilluns a la videoconferència.

Una abraçada óssos i ósses

Sílvia

HOLA ÓSSOS I ÓSSES! (P3-3)1

Publicat dins de P3 | Deixa un comentari

PROPOSTES CONFINAMENT GRUP1.2

PROPOSTES GRUP P4-P5  GRUP 1.2  DIJOUS 1 D’OCTUBRE

BON DIA NENS I NENES!

US DEIXO  NOVES PROPOSTES , ESPERO QUE GAUDIU MOLT!

ENS VEIEM DIVENDRES EN VIDEO-CONFERÈNCIA!

PETONS

IMMA

PROPOSTES CONFINAMENT 2

Estrenem el Blog (P3 – 3)

Bon dia famílies!

Estrenem el blog aquest curs amb moltes ganes de compartir amb vosaltres molts moments, gaudint plegats mentre aprenem.

Us convido a veurens cada dilluns, dimecres i divendres per videoconferència i poder comentar les diferents propostes dels dimarts i dijous.

Us deixo a continuació la primera proposta del confinament, ens veiem demà per ensenyar-nos com ens ha quedat.

HOLA ÓSSOS I ÓSSES! (P3-3)

Cuideu-vos!

Silvia

Publicat dins de P3 | Deixa un comentari

TORNEM A COMENÇAR!

PROPOSTES  P4-P5 GRUP 1.1  DIMARTS 29 DE SETEMBRE

HOLA  GUAPOS I GUAPES, ESTEM A CASA UNS DIES  PERÒ TAMBÉ ENS HO PASSAREM BÉ. US ENVIO UNES PROPOSTES PER RECORDAR COSES QUE JA SABEU I PENSAR-NE ALTRES DE NOVES. DIMECRES ENS VEUREM EN VIDEOCONFERÈNCIA

CONFINAMENT P5

CONFINAMENT P4

L’EQUIP D’INFANTIL US VOLEM DESITJAR BON ESTIU!

Hola families!

A continuació, trobareu l’enllaç al video que hem creat tot l’Equip d’Infantil                        per desitjar-vos BON ESTIU!! Gaudiu del bon temps families!

Enllaç: Comença l’estiu!

Us estimem molt 🙂

Una abraçada i un petó molt fort de part de tot l’Equip d’Infantil.

Ens tornem a trobar al setembre!!

RECOMANACIONS ESTIU

Benvolgudes famílies,

Comença l’estiu i s’obre un temps per compartir i aprendre coses noves. És un bon moment per gaudir de la Natura, de l’oci, dels amics, de la família i del bon temps.

Us suggerim diferents activitats que podeu triar per jugar, descobrir, repassar conceptes i gaudir de la lectura de forma lúdica i vivencial.

Desitgem que aquest estiu gaudiu en família de molts bons moments!!!

Bon estiu!!!

Equip d’Infantil

RECOMANACIONS ESTIU

PROPOSTES DE P3 SETMANA DEL 15 AL 19 DE JUNY

Hola famílies!

Aquesta és l’última proposta del curs, esperem que la gaudiu molt 🙂

Proposta última setmana.

Per la videoconferència final prepareu la vostra beguda preferida, brindarem tots i totes per desitjar-nos un bon estiu.

Us estimem molt Tortugues i Pollets!!

Rosa, Núria i Maria.