17 novembre 2009

El dimarts  vam fer anglès oral i vam dir un diàleg de memoria que anava del  temps. A música  vam fer com una audicio i vam afegir instruments com els pals i les panderetes . A educació fisica estem fent jocs populars i va ser una sessió molt divertida. A racons de mates ens va donar temps d’ acabar la fitxa. Fins la propera.

Ian

One thought on “17 novembre 2009

  1. Pili González (mare Ian)

    Bon dia a tots,

    Per tot el que explica l’Ian veig que treballeu molt a classe i us ho passeu d’allò més bé a educació física. Quina sort que teniu!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *