Avui hem anat a les mines de sal de Cardona. Ens han explicat que nomes hi ha 3 muntanyes de sal en tot el mon. Us adjunto una foto de la mina per dintre. També hem visitat el museu de màquines de la mina, allà ens han explicat com funcionaven. Ha sigut molt guai. Espero que us agradi la foto.

Hola soc jo em podrieu deixar comentaris siusplau.Gracies
Gràcies per complir la teva responsabilitat. Llàstima que el programa no hagi admés la foto de Cardona.