16 novembre 2009

Aquesta semana esta fent molta calor i hem disfrutat del pati. A medi hem apres moltes coses com que el diamant és el mineral mes dur del mon. A la tarda, va ser molt divertit per que vam fer jocs i tutoria. Fins demà.

Ian

2 thoughts on “16 novembre 2009

  1. Pili González (mare Ian)

    Espero que demà dimecres disfruteu molt de l’excursió a Cardona. Ja m’ha dit l’Ian que molts ja heu estat però això no importa us ho passareu molt bé anant tots junts.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *