Mercat de Nadal del Llibre

El Mercat de Nadal del Llibre és un esdeveniment literari que es considera com el Sant Jordi d’hivern. Serà el pròxim dissabte 1 de Desembre, a partir de les 11h del mati, a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm, a Barcelona. L’autobús D50 que tenim aprop de l’escola ens deixa al costat!

Fan moltes activitats per als vostres fills/es. Conta-contes clàssics, la visita d’en Gerónimo Stilton, l’espectacle de la Tea Stilton a la seva darrera aventura, etc. Si vols veure els detalls d’aquests i de moltes activitats més, clica aquí.

Us convidem a que passeu un dia en família per endinsar-vos en el món màgic dels contes. És gratuït, però us heu d’inscriure aquí.

Ja tenim Biblio-pati a l’Aiguamarina!!

Estem molt contents i il·lusionats d’informar-vos que el passat divendres 9 de Novembre vam començar el projecte de la Biblio-pati. Un grup barrejat de nens i nenes des de 1r fins a 5è van gaudir del món dels llibres durant l’hora d’esbarjo. Els de 6è estaven d’excursió i és per això que no van poder estrenar-ho, però RECORDEU! Tots els divendres, a l’hora del pati, la biblioteca estarà oberta al servei de l’alumnat. No us ho perdeu!

Aquí us deixem algunes fotos de l’estrena.

La Castanyada

Com cada any, el 30 d’octubre vam celebrar la festa de la tardor a l’escola; la Castanyada.

Tot i que el temps no acompanyava, vam poder celebrar la festa al menjador de l’escola.

Allà vam fer una gran rotllana i vam cantar la cançó “Ja ha arribat la tardor” de Noé Rivàs.

Després cada cicle vam ballar la dansa treballada des de música.

Per a finalitzar la tarda de festa, vam menjar castanyes calentones.

Pugem al Telefèric

Les classes de primer i segon  hem anat a Montjuïc!

Per a arribar allà hem anat en metro des de l’escola fins a Paral·lel. Després hem agafat el funicular i ens han ensenyat com funciona! I per últim hem pujat al funicular! Quines vistes més fantàstiques de la nostra ciutat!

Ens ha encantat la sortida!

El sentit del gust

Els científics i científiques de la classe de 6è hem fet una experimentació

sobre  el sentit del gust. Hem descobert a quin lloc de la nostra llengua reconeixem

els diferents gustos. També hem descobert el 5è gust, l’Umami.

La nostra mestra Núria ens ha portat una mostra de “glutamat monosòdic”,

ingredient bàsic d’aquest nou sabor, i hem pogut observar els seus cristalls.

Formació Projecte Menja Llibres

Aquest dimecres els mestres de l’escola han assistit a una formació per a participar al Projecte Menja Llibres.

Aquest és un projecte extraescolar que vol incentivar la lectura entre els més petits a través de dinàmiques de grup i sessions individualitzades.

En breu començarà aquesta activitat en la que biblioteques, escoles, famílies i barri s’uneixen per fomentar el gaudi de la lectura.