Engeguem la Motxilla Viatgera de Biblioteca

Aquesta setmana iniciem un nou projecte de Biblioteca a Cicle Inicial. Es tracta de la motxilla viatgera.

En què consisteix? Aquesta motxilla viatjarà per tots els alumnes de primer i segon. Cada divendres, dos alumnes de primer i dos alumnes de segon se la podran emportar a casa fins dilluns, que es retornarà a l’escola.

A dins de la motxilla hi podem trobar diversos llibres per poder llegir amb la família, amics , coneguts… També hi trobem una llibreta on els alumnes poden escriure i dibuixar sobre allò que més els ha agradat de la lectura i que volen compartir amb la resta de lectors que agafaran aquesta llibreta. I per últim, amb aquesta motxilla els acompanyarà un personatge molt especial, un peluix que també viatjarà per totes les cases.