Concert de Nadal

Ahir va ser un dia molt especial, des de ben aviat vam rebre a les famílies amb un esmorzar ben calentet de xocolata amb melindros per donar la benvinguda a l’hivern.

Seguidament cinc companys de sisè ens van començar a presentar cadascuna de les actuacions. Els primers de tots van ser els alumnes d’infantil que amb gran tendresa van cantar i recitar un poema molt bonic. I per tancar el primer torn van seguir els alumnes de cicle inicial cantant una cançó cada classe i recitant-nos com és l’arbre de Nadal.

Al segon torn els protagonistes van ser els alumnes de cicle mitjà i superior. Cicle mitjà ens va sorprendre amb una cançó en anglès i amb una coreografia molt divertida després de cantar cada curs una cançó. Els alumnes de cinquè ens van fer saber que a l’hivern podem agafar un bon refredat. Els alumnes de sisè van cantar una cançó ben emotiva ja que és l’últim concert que compartiran amb l’escola. Els més grans de l’escola, cicle superior, ens van recitar un regal ben especial.

Vam poder conéixer diferents maneres de celebrar el Nadal a altres països gràcies als companys de l’aula d’acollida.

Tant al primer i segon torn vam rebre una sorpresa per part de les famílies i dels mestres que per separat, ens van cantar una cançó.

Va ser un dia molt especial!

Aquí us deixem algunes imatges del concert.