Formació Projecte Menja Llibres

Aquest dimecres els mestres de l’escola han assistit a una formació per a participar al Projecte Menja Llibres.

Aquest és un projecte extraescolar que vol incentivar la lectura entre els més petits a través de dinàmiques de grup i sessions individualitzades.

En breu començarà aquesta activitat en la que biblioteques, escoles, famílies i barri s’uneixen per fomentar el gaudi de la lectura.

El primer ball de la Marina

La Marina va nèixer com a projecte de plàstica el passat curs 2017-2018 i tota la canalla hi va participar tant en la confecció com triant el nom.

Alumnes de Cicle Mitjà confeccionant el cap

A l’escola estem molt contents perquè la Marina ja ha sortit a ballar, el passat divendres 21 de setembre fou el seu primer ball. Primerament va ballar al pati de l’escola i després a la plaça Francesc Layret,  dins del marc de les festes del barri.

Ball de la Marina al pati de l’escola

L’alumnat de l’escola va dedicar aquestes paraules a la Marina:

P-3 Ohhhh que gran!!!
P-4 Els nens i nenes de P4 diem que la Marina és de mentida, guapa, alta i gran i fa una mica de por.
P-5 Els nens i nenes de P-5  les mànigues de  la geganta vam pintar.
1r Nosaltres omplir i pintar els braços ens va tocar.
2n Les nenes i els nens de 2n vam fer els braços  i les mans de la Marina. Els braços els vam cosir i omplir de tela i les mans les vam omplir de paper de diari.
3r La Marina ben bonica l’hem pintat i decorat, amb ajuda dels amics i dels companys.
4t Nosaltres vam vestir la Marina amb un dibuix ben bonic vam escollir el model preferit. El cap i les mans amb la Laura vam construir. Amb paper de diari i cola la forma vam donar i un cop sec els ulls, la boca i pestanyes la vam pintar.
De la Marina, nosaltres vam fer el cap. Ens va costar molt, però vam quedar molt contents del resultat final.
La Marina, la geganta més alta i eixerida, ha nascut a l’Escola Aiguamarina.

Et volem presentar al barri de Verdum, i que facis ballar a grans i menuts!

La Marina ballant a la plaça

Comencem el curs 2018-2019!

Avui ens hem reunit famílies, alumnes i mestres al pati de la nostra escola per a donar la benvinguda al nou curs.  Un bon repte per a aquest curs és: “que el dia que aquests nens i nenes surtin de l’escola al juny, mantinguin la mateixa il·lusió amb la que han entrat el primer dia” (César Bona).