FORMACIÓ i….. TINC SON!

De fet el títol del post hauria de ser NO HI HA DRET!

No hi ha
dret
que tothom reconegui que la formació del professorat és bàsica per
fer que l’escola respongui a les necessitats actuals però que les
plataformes que l’administració fa servir siguin tan deficitàries.

No
hi ha dret
que estiguem demanat al professorat la responsabilitat
d’innovar mentre fem servir una plataforma com l’educampus que "es
penja" cada tarda i cada nit.

I tinc son! Perquè porto ja molts
dies que només puc parlar i fer seguiment amb "els meus alumnes profes"
a partir de quarts de dotze de la nit…. que és quan deixa de
penjar-se l’educampus.

No sé, però aquesta imatge de la formació virtual o elearning que tenim a l’actualitat necessita una millora urgent!
Igual que tot el sistema de servidors necessita un QNEP (Que no es
pengi el JCLIC, que no es pengi Phobos, que no es pengi la Xtec, que no
es pengi l’edu365, que no es pengi…..RES!)

La imatge:

7 comentaris a “FORMACIÓ i….. TINC SON!

  1. Realment tens tota la raó del món. Jo també “tinc son…” i des de fa dies, també. Ens demanen que pensem que com a formadors virtuals som més administració que com a mestres “normals”. Francament em fa vergonya que m’identifiquin amb una administració que sembla que no acaba de consolidar res, amb una administració que no posa tots els mitjans perquè la feina sigui de qualitat i es pugui fer amb bones condicions…en fi, esperem que aviat puguem parlar d’una imatge de formació virtual que sigui JNEPR (ja no es penja res)

  2. Perdó… em descuidava una cosa molt important: i és a mi, a la Núria -i en cada cas cada formador- que em toca donar la cara davant els meus alumnes i demanar disculpes per un fet del qual no sóc responsable, ni passa per mi la solució.
    És el que començaré a fer ara mentre creuo els dits pensant que no em deixi tirada un altre cop l’Educampus!

  3. No saps la raó que tens. Però jo encara pateixo més pels alumnes. Molts són nous en les tecnologies i imagino que ha de ser frustrant per a ells intentar posar-se en contacte amb el tutor i no aconseguir-ho, un hora i un altre hora, un dia i un altre dia.
    Cada vegada que no puc accedir a qualsevol dels servidors del Departament d’Educació i em trobo amb dificultats per accedir, em pregunto… així aconseguirem una implementació de les TAC com a substrat en tot l’ensenyament, en qualsevol nivell i àmbit?

  4. Quina raó que tens!!!
    Phobos y agora es pengen a cada moment. Així no es pot treballar.
    Penso que una manera de fer pressió és dir-ho. M’apunto a la queixa en el meu bloc.

  5. I el pitjor de tot… si la gent abandona se’ls penalitza i durant dos anys no podran fer cursos de formació. Només es pot penalitzar si dones totes les garanties, si no hi són, no pots penalitzar a la gent per abandonar quan una de les causes pot ser simplement que el sistema genera massa dificultats.

Respon a Guida Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *