No hi faltarem, Anna
Que els llibres sobre projectes telemàtics i TIC siguin escrits per persones expertes en la seva aplicació a l’aula, és tota una garantia, per fi els dos mons: el digital i el de paper es troben.
Una “bretxa” menys
Us felicitem d’avançada
Carme
Benvolguda Anna,
El divendres, abans de plegar, vaig rebre el llibre teu i de la Sabina Redondo: Projectes telemàtics a leducació primària: un recurs per transformar lescola.
Me lhe emportat a casa aquest cap de setmana i lhe estat llegint. Mha fet molta il·lusió! Mha agradat que una mestra que treballa en una escola hagi sabut explicar de manera senzilla i entenedora que vol dir innovar amb les TIC des de lescola. Heu sabut mostrar com utilitzant els projectes telemàtics comporta un replantejament en la manera denensenyar del professorat i en la manera daprendre de lalumnat. Innovar, afirmeu, es relaciona amb progrés i serveix deina per donar-nos loptimisme que ens empeny endavant, que ens dóna vitalitat per treballar amb il·lusió i confiança en un futur millor.
En el vostre Dossier Did@ctic exposeu lenfocament psicopedagògic dels projectes telemàtics, es compara amb el treball per projectes i com aquests treballs comparteixen procediments i metodologia amb els projectes telemàtics, per més endavant analitzar les característiques daquests projectes: el treball col·laboratiu de lalumnat i la interdisciplinarietat en el tractament dels continguts. Tracteu també del canvi de rols dels mestres i de lalumnat. Expliqueu clarament com i quan es poden fer servir els projectes telemàtics i hi ha una descripció dels que realitzeu a cada cicle de primària.
Em sembla interessant la vostra exposició sobre les passes a seguir per implicar-se en un projecte telemàtic.
Tot plegat, fa que el llibre sigui útil tant per als tutors i tutores responsables del grup classe, com per les persones que tenen la responsabilitat de la direcció pedagògica de lescola (ja sigui caps destudi, coordinadores TIC o coordinadores de cicle).
El recomanaré als companys i companyes del SATI de les Corts i Sarrià-SG de demà dilluns. Magradaria poder compartir amb ells i elles aquesta idea vostra que innovar ens pot il·lusionar i mostrar-los exemples de projectes telemàtics del vostre llibre i animar-los que vagin a la presentació del llibre de la tarda.
Finalment permeteu-me donar-vos les gràcies per lexemplar que han enviat al nostre CRP i per incloure en la relació de projectes un (lInterconte) que des del nostre servei educatiu hem coordinat i impulsem per al cicle inicial de primària.
Per molts projectes telemàtics Anna i Sabina!
Jordi Calvet
CRP Servei Educatiu de les Corts
Nota: he aprofitat per publicar aquest text al blog del SATI de les Corts – Sarrià-SG http://semtic.blogspot.com/
No hi faltarem, Anna
Que els llibres sobre projectes telemàtics i TIC siguin escrits per persones expertes en la seva aplicació a l’aula, és tota una garantia, per fi els dos mons: el digital i el de paper es troben.
Una “bretxa” menys
Us felicitem d’avançada
Carme
No podré assistir, però desitjo que la presentació sigui exitosa.
Hi pensaré. Sort!!!
Benvolguda Anna,
El divendres, abans de plegar, vaig rebre el llibre teu i de la Sabina Redondo: Projectes telemàtics a leducació primària: un recurs per transformar lescola.
Me lhe emportat a casa aquest cap de setmana i lhe estat llegint. Mha fet molta il·lusió! Mha agradat que una mestra que treballa en una escola hagi sabut explicar de manera senzilla i entenedora que vol dir innovar amb les TIC des de lescola. Heu sabut mostrar com utilitzant els projectes telemàtics comporta un replantejament en la manera denensenyar del professorat i en la manera daprendre de lalumnat. Innovar, afirmeu, es relaciona amb progrés i serveix deina per donar-nos loptimisme que ens empeny endavant, que ens dóna vitalitat per treballar amb il·lusió i confiança en un futur millor.
En el vostre Dossier Did@ctic exposeu lenfocament psicopedagògic dels projectes telemàtics, es compara amb el treball per projectes i com aquests treballs comparteixen procediments i metodologia amb els projectes telemàtics, per més endavant analitzar les característiques daquests projectes: el treball col·laboratiu de lalumnat i la interdisciplinarietat en el tractament dels continguts. Tracteu també del canvi de rols dels mestres i de lalumnat. Expliqueu clarament com i quan es poden fer servir els projectes telemàtics i hi ha una descripció dels que realitzeu a cada cicle de primària.
Em sembla interessant la vostra exposició sobre les passes a seguir per implicar-se en un projecte telemàtic.
Tot plegat, fa que el llibre sigui útil tant per als tutors i tutores responsables del grup classe, com per les persones que tenen la responsabilitat de la direcció pedagògica de lescola (ja sigui caps destudi, coordinadores TIC o coordinadores de cicle).
El recomanaré als companys i companyes del SATI de les Corts i Sarrià-SG de demà dilluns. Magradaria poder compartir amb ells i elles aquesta idea vostra que innovar ens pot il·lusionar i mostrar-los exemples de projectes telemàtics del vostre llibre i animar-los que vagin a la presentació del llibre de la tarda.
Finalment permeteu-me donar-vos les gràcies per lexemplar que han enviat al nostre CRP i per incloure en la relació de projectes un (lInterconte) que des del nostre servei educatiu hem coordinat i impulsem per al cicle inicial de primària.
Per molts projectes telemàtics Anna i Sabina!
Jordi Calvet
CRP Servei Educatiu de les Corts
Nota: he aprofitat per publicar aquest text al blog del SATI de les Corts – Sarrià-SG
http://semtic.blogspot.com/
Moltes felicitats a tots per la presentació dels vostres llibres. Ha estat un acte molt bonic.
Una abraçada per a tu, Anna.
Núria
Gràcies a tots pels vostres comentaris!
La veritat és que l’acte va estar molt bé, amb moltes cares conegudes i molta gent amb qui compartir.
Anna,
no vaig poder ser-hi, però moltes felicitats!
Ja he vist que tot va anar molt bé.
A veure si trobo el moment per comprar-me el llibre…
Boris