Racisme

Estem preparant  una webquest sobre els moviments migratoris, tenim la feina a mitges, ja que les vacances de Setmana Santa ens han quedat al mig. Això sí, santa setmana!, ha anat molt bé fer aquesta aturada i descansar una mica.

Ara però ja toca tornar a posar-se al dia, un correu de la companya de feina amb la que estic preparant aquesta webquest m’ha fet despertat de cop i posar-me les piles.

Així doncs toca buscar recursos sobre com treballar el tema del racisme amb els alumnes,  buscar material que els ajudi a reflexionar i a posicionar-se….  he preparat aquesta web amb alguns enllaços, entre d’altres hi ha cartells francesos contra el racisme, audits  i textos (El Racisme explicat a la meva filla).

Crec que hi ha material per preparar bones activitats (que els alumnes cerquin els millors acudits sobre el racisme, que puguin explicar què és el racisme, que puguin crear cartells de sensibilització….)

Ja anirem fent!

4 comentaris a “Racisme

1. Anna pots comptar amb mi pel que calgui, em poso a buscar algunes coses que tinc al calaix i te les envio
    felicitats per tota la feina que fas i endavant
    la imatge de la portada de la web és…una meravella, el cercle, com el Sol surt per tothom i il.lumina totes les mans genial!!!
    una abraçada
    Karme