PRESENTACIÓ

anem

Aquest bloc està destinat a l’alumnat de 1r d’ESO del Col·legi Sant Gabriel de Torroella de Montgrí.

El contingut del programa es basa en l’estudi de la matèria, de la cèl·lula i dels éssers vius. Aquest bloc vol servir per ampliar coneixements i reflexionar sobre temes de la vida diària que hi tinguin relació, també podreu deixar-hi comentaris i resoldre activitats.

La informació està agrupada en cinc apartats relacionats amb el currículum i situats en categories diferents:

A cada categoria podreu trobar-hi:

• vídeos, fotografies, muntatges power point… per ampliar informació i poder comentar
  • enllaços a pàgines d’interès per consultar temes d’actualitat
  • textos, articles… per reflexionar
  • un apartat amb exercicis i activitats que els/les alumnes haureu de resoldre

També hi ha una categoria general amb les PAUTES D’AVALUACIÓ de 1r d’ESO, els continguts i criteris d’avaluació de cada tema i altra informació que us pot interessar.

Per participar en el bloc podeu deixar els comentaris a cadascun dels articles, vídeos, textos… o a les activitats específiques de cada categoria. Es valorarà la freqüència de les intervencions, l’ortografia, la qualitat dels comentaris i de les reflexions, la resolució dels exercicis i la puntualitat.