BIBLIOTECA PÚBLICA

BIBLIOTEQUES MUNICIPALS DE SABADELL

Consulteu a la seva pàgina web totes les novetats en aquesta situació COVID19, horari obertura, protocols,…  NO PERDEU DETALL i visiteu les biblioteques de la ciutat!!

INFORMACIÓ CLUBS DE LECTURA 2021

Hola a tothom!

Us fem arribar la proposta dels CLUBS DE LECTURA de les BIMS. Feu una ullada, pot ser interessant per engrescar-vos en l’hàbit lector a través d’activitats diferents i divertides.

En aquest FULLETÓ trobareu activitats per a totes les edats… TOTS PODEU GAUDIR DE LA LECTURA!!

Esperem us agradi!

EL NOSTRE EIX TRANSVERSAL: 40È ANIVERSARI DE L’ESCOLA

Hola amics!
Ja tenim disponibles llibres per al treball de l’eix transversal: celebrem el 40è aniversari de l’escola!!!
Els alumnes estan descobrint la figura d’en Joaquim Blume, treballant o descobrint diferents esports olímpics, … també, n’hi ha que investiguen com era la nostra escola fa 40 anys,…

Així doncs, des de la Biblumeteca hem contactat amb en Jordi, amic de la Biblioteca Sud, que ens ha preparat un recull de llibres de temàtica esportiva. Els mestres disposen d’ells i els faran servir a la classe per a consultar o descobrir aspectes d’interès.

Esperem que sigui profitós!!!

LA BIBLIOTECA PÚBLICA, UN RECURS AL NOSTRE ABAST

Aquí teniu informació sobre les biblioteques públiques de la nostra ciutat. Molts dels alumnes de la nostra escola, ja disposen del carnet de les mateixes, i son usuaris habituals. Us deixem enllaç al seu catàleg:

Lectures, activitats i tallers, … al seu abast!  També des de l’escola es fomenta el seu ús i, per aquest motiu, es fan visites i activitats en la que tenim més aprop, la BIBLIOTECA SUD de Sabadell. Allà el Jordi o la Gisela, ens apropen als llibres i ens descobreixen un món plé de noves oportunitats.

Aquí us deixem l’enllaç del web de les Biblioteques Públiques de Sabadell, allà podreu veure les activitats que ofereixen i de les que podeu gaudir, clickeu AQUÍ.

També posem a la vostra disposició l’enllaç de les activitats culturals familiars que ofereix l’AJUNTAMENT DE SABADELL. Podeu visitar-lo i inscriure-us per rebre en els vostres dispositius el full informatiu mensual.

Aprofiteu les oportunitats i gaudiu de la lectura i les activitats culturals que tenim al nostre entorn.  I per qualsevol qüestió no dubteu en contactar amb la Biblumeteca.

Fins aviat, amics!!