Els voluntaris expliquen contes per Sant Jordi

sant jordi 14Aquest curs 2013-2014 els Voluntaris de Biblioteca ens han ofert uns contes a tot l’alumnat d’infantil i primària del col·legi.

Cal dir que hi han dedicat moltíssimes hores del pati( i altres) a preparar-los: n’han fet els guions, l’adaptació, els power points de suport que projectaven, el vestuari amb màscares incloses per alguna de les històries….

El fruit del seu treball voluntari és el que podeu veure a continuació i vosaltres mateixos podreu observar que LA INTERPRETACIÓ VA SER EXCEL·ENT!!! ( no oblidem que són amateurs, no professionals).

A tots/es vosaltres, voluntaris i voluntàries: Jana, Aina, Alegria, Núria S, Núria F., Laia , Arnau J,Ferran des de la bilbioteca escolar MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!

LA CAÇA DEL PETÓ

L’AMÈLIA VOL UN GOS

QUI TÉ POR DE LES BRUIXES?

PER SEMPRE

4 comentaris a “Els voluntaris expliquen contes per Sant Jordi

1. Ai quins artistes que esteu fets! Ai però si jo també actuo! Bé, només voldria donar les gràcies a tots els que ho han fet possible, que el dia de Sant Jordi puguem fer un activitat tan bonica com aquesta! En primer lloc:
    a la Flors Moreno per un milió de coses: que si per pensar els contes que podriem fer nosaltres , per deixar-nos ensajar a la sala polivalent, per deixar-nos l’ordinador, el projector, els decorats…
    En segon lloc: als meus compays i artistes! Ho vau fer molt bé tots! Quan s’ha de treballar amb vosaltres, es fa bé i a gust! Gràcies per fer-me passar uns bons patis!
    En tercer lloc: voldria donar gràcies a la Maite Tomé i a la Maribel, per fer possible que tots els cursos gaudissin amb els nostres supercontes! En quart lloc: volidra agraïr a totes les professores que van venir a veuren’s. I per últim lloc voldria donar gràcies a tot el públic que va fer, que nosaltres gaudissim d’aquell moment! Gràcies a Infantil i a Primària per haver vingut!

2. Hola a tots! Jo m’ho vaig passar genial, preparant i assajant aquest contes!
    Però a l’hora de representar-los teniem tots una mica de nervis i gairebé a tots els contes va haver un error, però penso que tothom va sortir d’allí contenta! 🙂

QUE ACABEU DE PASSAR UN BON PONT! 😉 ADÉU! 😀

3. La veritat ,Ferran i companyia, és que ha estat una activitat molt enriquidora en molts aspectes. El fet que hagueu dedicat tantes estones a elaborar i crear aquest producte final tan creatiu i especial, que hagueu proposat vosaltres mateixos representar-los davant tot l’alumnat per Sant Jordi i que hagueu treballat tan bé en equip ens demostra, una vegada més que, les nois i les noies d’avui en dia també teniu moltes aptituds boníssimes com la generositat(del vostre temps), la iniciativa, la valentia, la creativitat …( i moltes més) que als educadors/es pares i mares ens fan creure en un present i en un futur millor, ple de joves com vosaltres amb ganes de regalar històries, temps, de compartir les vostres ganes de crear, de col·laborar amb l’escola, de facilitar la vida als mestres. En definitiva, moltes gràcies altre cop, sobretot per mantenir l’esperança que tenim molts de nosaltres en vosaltres, i per obsequiar-nos a tots /es amb aquests contes tan ben adaptats i interpretats.
    El món és una mica millor des del dia 23 d’abril del 2014!!!

4. Creieu-me quan us dic que els nens i nenes de 6è, voluntaris de la Biblioteca, ho van fer d’allò més bé. Només cal veure la cara d’atents dels nens d’Infantil per comprovar-ho.
    Per aquests nous actors i actrius……… Moltes felicitats !

La bibliotecària també hi deu tenir alguna cosa a veure, no?