Concurs literari Sant Jordi 2009

Ja arriba Sant Jordi. Aneu esmolant les vostres plomes (o teclejant als vostres portàtils, que per a la creació literària el missatge s’imposa al medi).

Recordeu que per al Concurs Literari de l’IES Lliçà hi ha 3 categories:

a. Alumnes de 1r Cicle d’ESO.
b. Alumnes de 2n Cicle d’ESO.
c. Alumnes de Batxillerat.

Podeu concursar en tres modalitats: narrativa, poesia i còmic.

Les obres han de complir els requisits següents:

• Les creacions han d’estar escrites en qualsevol llengua que s’imparteixi al centre i han de ser inèdites.
  • Les obres de narrativa i de poesia han de tenir una extensió màxima de 2 fulls.
  • Els treballs es presentaran escrits amb ordinador amb Arial mida 12, en full DIN A4 i per una sola cara.
  • Es lliurarà l’original i dues còpies.
  • Caldrà incloure dins d’un sobre petit i tancat un paper amb les dades de l’autor: nom, cognoms i curs. A la part exterior del sobre hi anirà el pseudònim, la categoria i la modalitat en la qual es participa.
  • Tot el material (originals i sobre petit) s’haurà de presentar dins d’un sobre gran. A fora d’aquest sobre només hi constarà la modalitat i el pseudònim. Aquest sobre el podeu demanar a secretaria.
  • Les obres es dipositaran a la Sala de Professors fins el dia 27 de març.

El Jurat estarà integrat per professors del centre.

Dotació dels premis: vals per comprar material a la llibreria La Gralla de Granollers (llibres, còmics, CD, DVD…).

Animeu-vos a participar!

(P.S. Podeu consultar les bases completes als taulers de suro de totes les classes)

Aquest article ha estat publicat en General, IES Lliçà, Premis literaris, Sant Jordi. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.