Novament us volem recomanar un conte de petons, una nova meravella publicada per Editorial Lumen.
Amb unes il·lustracions precioses i delicades, aquest àlbum de Roger Olmos i David Aceituno segur que us entusiasmarà tant com a nosaltres.
No us podeu perdre
… cómo se cocina un beso
(por Madame Bechamel) o…
El beso más largo de la historia de todos los besos o….
Besos que saben a sal
Podeu fer un tastet d’aquest magnífic treball clicant la imatge de sota. Segur que us vindran ganes de tenir-ho a les vostres mans.
Quan accediu a la pàgina de l’àlbum, si cliqueu sobre la icona que trobareu a la part superior esquerra, podreu gaudir amb un petit vídeo amb el procés de creació d’alguna de les il·lustracions.
Ana i Victòria, moltes felicitats per una feina tan ben feta i tan engrescadora. Un petó per a vosaltres i per a tots els nenes i nenes que n’han pogut gaudir.
BONES FESTES A TOTS I TOTES.
M. Roser
Gràcies, Roser! Tu també contribueixes amb el teu treball a donar vida a la biblioteca. És un plaer sentir com acompanyes els alumnes nouvinguts i l’estimació amb què els aculls i els ajudes.