PRESENTACIÓ

Pares, alumnes, mestres i comunitat educativa en general, benvinguts al bloc de la nostra biblioteca!!

Us presentem la bibloteca de l’escola Enric Farreny de la ciutat de Lleida.

El nostre blog pretén ser una finestra oberta per a l’alumnat, les famílies i el professorat de la nostra biblioteca escolar. Us presentem amb molta il·lusió propostes, activitats, recomanacions, enllaços culturals… amb l’objectiu d’apropar-vos a casa tot allò que treballem dins de la nostra escola.

El nostre gran objectiu és fomentar la lectura entre els nostres alumnes. Per aquest motiu necessitem que la família col·labori amb nosaltres. Creiem necessari mostrar als pares i mares el que fem al centre i que després pugueu continuar la tasca educativa en l’entorn familiar.

Què és la biblioteca?

La biblioteca és un espai per a la lectura, l’estudi i la recerca d’informació, tant per als alumnes com per als mestres.

Què hi pots trobar?

Hi pots trobar enciclopèdies, diccionaris, contes, còmics, revistes… per llegir, estudiar o fer treball personal. Hi ha servei de préstec, recorda que els llibres s’han de tornar amb un màxim de 30 dies.

La biblioteca disposa d’ordinadors per a la consulta d’informació i per a l’elaboració de treballs. Per a la seva utilització has de demanar permís a la persona responsable de la biblioteca.

Com estan classificats els llibres?

Els llibres estan ordenats per nivells:

• Gomet taronja: primers lectors Educació Infantil
  • Gomet Blau: llibres Cicle Inicial
  • Gomet vermell: llibres Cicle Mitjà
  • Gomet verd: llibres Cicle Superior

Horari d’obertura i préstec

Dijous i divendres de 11:00 a 11:30 hores.

Dilluns i dimarts de 16:30 a 17:00 hores.

Què has de recordar?

La biblioteca és un lloc de treball, de consulta i d’estudi. Cal mantenir silenci i respectar les normes establertes. Els llibres utilitzats s’han de deixar al calaix habilitat per tornar llibres.

Si tens algun dubte et pots adreçar a la persona responsable.

Aprofitem l’ocasió per presentar-vos la mascota de la nostra biblioteca:

En PUNXET

Per a ficar-vos en contacte amb nosaltres podeu utilitzar la bústia del blog o enviar-nos un correu electrònic a:

bibliotecafarreny@gmail.com

Esperem la vostra col·laboració!