Benvingudes i benvinguts al web de la Biblioteca de l’Institut Salvador Dalí, que és l’espai habilitat per entrar en contacte amb la lectura  i els llibres a través d’activitats de dinamització lectora i cultural.

A més, la Biblioteca de l’Institut Salvador Dalí compta amb les xarxes socials com a espai d’interacció amb la comunitat educativa , de promoció del gust per la lectura i per despertar l’interès per la cultura.

La Biblioteca de l’Institut Salvador Dalí està formada de diversos espais de treball i d’estudi, i compta amb diversos serveis, com ara el préstec i el de repositori dels treballs de recerca dels alumnes de 2n de batxillerat.

En l’espai d’atenció a l’usuari, situat en la part central de la Biblioteca, us oferirem tota la  informació sobre préstecs, us recomanarem lectures i us anunciarem quines activitats culturals hi ha previstes per les properes setmanes.

La Sala Gran és l’espai de referència de la Biblioteca de l’Institut Salvador Dalí. Està format per taules i cadires habilitades per a la consulta d’obres i per prestatgeries que contenen obres de coneixexement, és a dir,  obres de referència,  com ara enciclopèdies, atles i diccionaris, i llibres especialitzats ordenats per matèries, segons la Classificació Decimal Universal (CDU), com ara  la filosofia, les ciències socials, les ciències pures, les ciències aplicades, les belles arts, la literatura o la història.

En la Sala Petita trobem l’expositor amb la premsa diària, les revistes i les novetats editorals que arriben al centre.  Amb els dos sofàs, és sobretot un espai de distensió on l’alumnat  conversa sobre llibres durant els encontres dels Clubs de Lectura. A més, és també on es localitzen les obres d’imaginació, les novel·les del segle xx i, especialment, les novel·les de literatura juvenil.

La Biblioteca de l’Institut Salvador Dalí consta amb més de 7.000 publicacions. El fons es completa amb diaris, revistes de divulgació cultural i científica, documents en suport multimèdia i una petita col·lecció de llibres i revistes que tracten sobre el Prat de Llobregat.  La gestió del fons es realitza en línia amb el programa ePèrgam, l’aplicació de gestió de les biblioteques escolars que ofereix el Departament d’Educació.

Animem tota la comunitat educativa a què participeu de la lectura, a què sigueu part activa de les activitats culturals que es programen des de la Biblioteca i a què oferiu ls vostres suggerències perquè les experiències  lectores siguin úniques i estimulants.

Equip de Biblioteca