La Biblioteca de l’Institut Salvador Dalí presenta la primera exposició de novetats del curs 2025-2026, amb una selecció variada de títols que conviden a llegir, descobrir i reflexionar. En aquesta ocasió hi trobareu propostes que van des de la narrativa històrica fins al còmic i la lectura fàcil, amb autors i autores de sensibilitats i estils diversos.
Vine a descobrir-los a la biblioteca i emporta’t el que més t’agradi!
- De quan Hitler va robar el conill rosa, de Judith Kerr (L’Altra Editorial, 2022), una història clàssica sobre l’exili i la memòria.
 
Audiovisual: Recomanació de la Biblioteca de Can Butjosa.
- Hem arribat tard a classe, d’Ariadna Herrero (Voliana), una obra de ciència-ficció que combina humor i crítica social.
 
Audiovisual: Recomanació del Museu d’Història de Catalunya.
- No passaran!, de Vittorio Giardino (Integral/Norma), un còmic ambientat en la Guerra Civil.
 
Audiovisual: Recomanació de No passaran!, de Pequod, Fumetti e mondi possibili (italià).
- Bola de drac: edició definitiva. Vol. 30, d’Akira Toriyama (Norma), per als amants dels manga.
 - Jerusalem, d’Ana Crespo i Alexandre Froilà (La Mar de Fàcil), en versió de lectura fàcil, per gaudir d’una experiència lectora accessible i emotiva.
 
		        
					
					
					
					
				
Deixa un comentari