montserrat 12 novembre 2008 at 22:23 està molt be això del temps xd. cada cop descobreixes més coses Bernat !
Enya 14 novembre 2008 at 17:35 Hola Bernat, He preguntat a ma mere lo de l’entrevista del dilluns. M’ha dit que cap problema que a les 9:30 hi serà allà. 🙂 Bon cap de setmana:)
està molt be això del temps xd. cada cop descobreixes més coses Bernat !
Hola Bernat,
He preguntat a ma mere lo de l’entrevista del dilluns. M’ha dit que cap problema que a les 9:30 hi serà allà. 🙂
Bon cap de setmana:)
ok, Enya.