Competència de coneixement i interacció amb el món físic
Diàleg interàrees: un treball curricular per a la formació i la cultura de centre
Centre: Institut Júlia Minguell
Nivell educatiu: Batxillerat
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/Zvoot7YVSZI" width="195" height="150" wmode="transparent" /] Descripció: Experiència educativa que vincula el treball competencial del currículum i el treball en equip entre professors/es del centre i professionals de l’entorn. La seva realització es fa en el marc de la programació d’aula de primer de Batxillerat de Filosofia i a partir de tres eixos de confecció:

1. Selecció de contingut significatiu
  2. Connexió amb altres àrees
  3. uncionalitat i aplicabilitat del contingut treballat (casos pràctics a realitzar per l’alumnat consistents a simular problemàtiques situacions reals que generen coneixements, us de les TAC, treballar a partir d’un grup virtual entre professorat i alumnat…
icona pdf