PROJECTE D’APRENTATGE I SERVEIS “El Petit Príncep”

Acabo d’adonar-me que encara no us he informat que aquest curs  la nostra Aula Hospitalària  forma part d’un Projecte de treball col.laboratiu i compartit entre varis centres de les localitats de Santa Coloma i Badalona. Els alumnes que hi formen part pertanyen a diferents nivells: 4t d’E.P. de l’escola Banús i 1r ESO de l’IES. Can Peixauet tots dos centres de Santa Coloma de Gram. i els nois/es de Batxillerat de l’IES Julià Minguell de Badalona.

Aquest Projecte d’Activitats i Servei  consisteix en compartir diferents activitats que giren entorn la lectura del llibre del PETIT PRÍNCEP d’Antoine de Saint-Exupery.

A través del BLOC: “COMPARTIM UN PRINCEP”,  poc a poc us anirem posant al dia de totes i cadascuna de les activitats que anem fent. Si cliqueu sobre la imatge podreu accedir al Bloc.   Quan acabi el curs valorarem com ens ha anat l’experiència!!!!!!

Roser Jové “la profe”

Estadística d’ABRIL

 

Aquest mes el temps a sigut molt variat. Ha estat plovent 7 dies, que representa un 23,3% i aquesta pluja a sigut intermitent. Ha fet sol 10 dies, també ha hagut 9 dies que ha fet sol i núvols i 4 dies que només ha fet ha fet núvols. Per tant em vist que ha sigut variat però a l’hora estable.

Llorenç Salazar 13 anys

 

SÓC EL GUANYADOR !!

 

 

Fa uns quants dies em van proposar participar en el concurs de punts de llibre Sant Jordi 2013 a l’hospital.

Vaig decidir dibuixar la princesa, el cavaller i la rosa de Sant Jordi, i el dia següent vaig pintar el punt. Em va quedar molt bé.

M’havien explicat  qu els que treballen a l’hospital votarien els punts de llibre participants.

La veritat es que jo no m’ho esperava i… sorpresa!!! Vaig ser el guanyador.

El dia de 

Sant Jordi unes noies de l’hospital em van portar el premi: molts llibres, un joc i una carta del director de l’hospital felicitant-me.

També em van donar un diploma i molts del meu punt del libre impresos que he anat donant a tothom.

Va ser un dia molt especial.

Joaquim (9 anys)

 

JA TENIM GUANYADORS PEL PUNT DE LLIBRE!!!

El Departament de comunicació de l’hospital ens informa de les activitats que hi ha previstes per Sant Jordi i també dels resultats del concurs dels PUNTS DE LLIBRE. Els diferents professionals de l’hospital han votat i… aquí estan els resultats!

Ahir la Irene i la Loli  (Unitat d’Atenció a l’Usuari) van fer entrega d’uns obsequis en nom de l’hospital al guanyador del 1r premi del concurs de Punts de Llibres, que com ja us vam anunciar  ha estat en JOAQUIM!!!

Li van donar una carta d’agraïment de part de l’hospital, uns punts de llibre de record, un lot amb molts llibre i un joc.

El 2n i el 3r premi  han estat en SERGI R. (11a) i en RAÚL  M. (7 anys). Tots ells rebran també rebran un lot de llibres

MOLTES FELICITATS a tots tres!!!

Ens visiten… dues escriptores i una il.lustradora.

Com ja és costum, des del ClijCAT  (Consell català del llibre Infantil i Juvenil) ens han visitat la Mercè Masnou i la Roser Ros com a escriptores i la Carme Solé com a il·lustradora. Entre tots vam crear una nova història. Una manera diferent de veure la llegenda de Sant Jordi.

Aqui en teniu algunes imatges. Podreu veure i escoltar també la història en veu de les nostres dues escriptores.  

La “profe”

visita escriptores 2013 from AH Germans Trias i Pujol on Vimeo.

MÀGIA A L’HOSPITAL

Avui l’escola no ha estat com els altres dies perquè ha vingut un mag!
Tots el nens i nenes de la planta hem anat a veure’l. L’Adan, així és com es diu el mag, ens ha fet uns trucs increïbles, com per exemple fer aparèixer dos conills d’espuma a partir d’un, però a part d’això també ens ha fet riure a nosaltres, als infermers i infermeres i als familiars que l’han vist. La profe m’acaba de dir que el mag també ha anat a l’habitació d’un nen a fer màgia.
Ens feia participar a cada truc i cada cop estàvem més animats.
Per acabar us deixem aquest vídeo de l’espectacle de màgia.
Els meus companys també us expliquen el que els hi ha semblat l’espectacle.

ESPEREM QUE US AGRADI!!!

Cristina Martínez. (12 anys)

A mi m’ha semblat molt divertit, el mag feia riure molt i a fet uns trucs de màgia molt animats.
El truc que més m’ha agradat és el que comença a teletransportar uns conills d’esponja des de les mans d’ell fins a les mans de la gent.

Mar Pérez (11 anys)

A L’espectacle de l’Adan Xou, encara que vaig arribar una mica tard, vaig poder gaudir d’uns quants trucs de màgia. Vaig participar en dos trucs, que van ser el de les cartes i el de la rosa. Sobretot em va agradar el de les cartes perquè la serp que tenia el mag va endevinar la carta que jo vaig agafar. També em va agradar el truc de les monedes que desapareixen, que el va fer un home gran.

Sergi Ruiz (12 anys)

Convertex els mocadors de l’infermer en calçotets.

Raul.  (7 anys)

Avui ha vingut l’Adan Xou a la meva habitació de l’hospital Germans Trias i Pujol,  m’´ha fet tres trucs: un fet amb un mocador vermell que consistia en fer desaparèixer el mocador ficant-se’l a la mà. L’altre era amb un pot de sal. L’Adan s’havia ficat la sal a la palma de la mà, havia tancat la mà i puf! Quan obre la mà no hi havia sal. Amb un mocador blau havia tapat el saler i jo havia estirat suaument i la sal estava al saler. A l’últim truc, l’Adan tenia un rellotge que marcava  les vuit. Li vapreguntar al meu padrastre, l’Emilio, que digués una hora. Ell va dir les quatre i la profe de l’hospital,  Roser, va tapar el rellotge amb la palma de la mà i quan el va destapar les busques del rellotge havien desaparegut. Aquest va ser l’últim truc.

Joaquim P. (9 anys)


ESTADÍSTICA mes MARÇ

Aquests mes ha fet molt de sol. He pogut observar a la gràfica que ha estat un mes molt   assolellat
Ha plogut una mica però no gaire, (uns vuit dies).
Ha fet uns cinc dies de núvols i tres dies de sol i núvols. Com veieu el temps s’ha portat bé.

Us explicaré a quin % correspon:
Els dies de pluja representen un 26 % (vint-i-sis per cent).

Mar Pérez (12a)