EXPO Aula Hospitalària 2012-2013

Esperem que disfruteu de l’exposició. Pels que no pogueu  venir a visitar-la us mostrem unes quantes imatges i els comentaris d’alguns dels alumnes que han viscut aquesta experiència. Si cliqueu aqui també hi podreu veure l’explicació de l’EXPOSICIÓ

Roser “la profe”

Va ser una sorpresa, perquè mai m’havien deixat baixar de la planta. Va ser molt divertit. Jo vaig ajudar a penjar els quadres i moltes coses més.

Marta B. (8 anys)

——

Va ser una sorpresa molt agradable que em diguessin que podria baixar a ajudar a l’exposició de l’aigua, ja que aquesta planta era bastant petita  i es feia monòton passejar per allà.

Vaig baixar per l’ascensor i vaig veure a tothom ajudant, com podien es clar! Em va encantar veure com tothom s’ho passava bé a l’hospital. Ens van explicar de que tractava i vam veure les imatges de l’aigua cristal·litzada i em va encantar.  Vaig descobrir que, com quasi tot el nostre cos es aigua, potser l’aigua també tindria un comportament similar al nostre.

Néstor (14 anys)

5 comentaris a “EXPO Aula Hospitalària 2012-2013

1. Roser, Eva, voluntaris i nens i nenes!!!

Què xulo! Què macu! Què tot!!! jajaja… és molt macu veure això a tants kilòmetres de distància! Quina feinada!!! Però és un bon reflexe del que és l’Aula… un treball interdisciplinar… per totes les edats… per tots els nivells… per tots els estats d’ànim… i sempre amb un gran somriure!!!

Felicitats per la feina feta!!! (i molt ben feta!!!) i molts records a tothom!
    Marta, des de la Côte d’Ivoire!

2. Una exposició plena de colors i formes que convida a aprendre. La molècula d’aigua és com una joia..!

És fantàstic formar part d’aquesta marea de gent… que fins i tot arriba a Côte d’Ivoire!!

Aurora (Voluntària EV)

3. Hola Marta,

Ens ha fet molta il.lusió rebre notícies teves i que t’hagi agradat l’exposició. Saps que l’hem preparat amb molta il.lusió.

Que sàpiguis que et trobem molt a faltar. Avui hem parlat de tu a l’aula i t’enviem molts petons. Són tan grans que arriben fins i tot a l’Àfrica, concretament a Côte d’Ivoire, oi?

Una abraçada de part de tots i totes.

Roser J.

4. Bona feina!

A nosaltres també ens encanta fer exposicions, construint tot el procés amb els alumnes de principi a final. És una experiència magnífica per a tothom.

Moltes felicitats!

Una abraçada,
    Boris

5. Hola Roser, vam poder veure el video de l,aigua a l,escola Miguelin els darrers dies de curs en la nova pissarra digital. Estavem unes quantes:la Maria, Teresa Isabel , Loli.. I totes vam quedar impressionades. Deu n’hi do el muntatge.Us va quedar genial.T’escric ara perque se’m va passar i ara que tot es mes tranqui.En fi Felicitats per la feina!!!
    I aprofito per desitjar-te un Bon estiu!
    Una abraçada
    Cristina