BONES FESTES I FELIÇ 2012

Com tots sabreu, aquest curs, a l’escola de l’hospital ens estem dedicant a saber més coses sobre el món del cinema. Així doncs hem decidit que la nostra postal de nadal fós el nostre súper- pessebre  de pel.lícula

Us proposem que busqueu tots els personatges de pel.lícules conegudes que hi ha infiltrats en aquest pessebre i el relacioneu amb la seva pel.lícula. A veure si l’encerteu!!!!                            Que passeu unes bones festes.

Roser i Marta (les mestres)

Aquí teniu l’enllaç als jocs que han fet en Hamza (14 anys), en Gustavo (15 anys) i en Sergio (13 anys) per descobrir de quines pel·lícules són els personatges. Cliqueu sobre les imatges per obrir-ho!

Aquest article ha estat publicat en General, NADAL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a BONES FESTES I FELIÇ 2012

1. Esteve diu:

Roser, Marta, nens i nenes de l’escola de l’hospital, MOLTS BONES VACANCES I FELIÇ 2012!
    I felicitacions per la Nadala cinematogràfica i les endevinalles!

2. Aurora diu:

He vist com s’ha anat fent aquest pessebre, resultat de la imaginació d’unes bones “directores”, tradicional i divertit alhora que permet treballar el tema d’aquest curs.

Crec que el castell és el de Loarre (Osca), on es va filmar “El reino de los cielos”… si?

Aurora (Voluntària EV)