Els docents,avui dia, comptem amb abundant
informació respecte a com ensenyar i tenim a
la nostra disposició nombrosos articles sobre
el sentit de l’educació i altres qüestions interessants.
No obstant això, sol ser menys habitual comptar
amb escrits que recullen les estratègies pràctiques
que ens permeten portar
aquestes idees del pla més teòric, a la realitat
de les nostres aules.
L’enfocament que presentem en aquesta
publicació pretén construir aquest pont
necessari, partint de tres idees:
1. La visió global dels processos d’ensenya–
ment i aprenentatges
2. La pràctica basada en els avanços científics
3. El disseny de contextos d’aprenentatge per
a la diversitat de l’alumnat.
Completarem aquesta introducció parlant del
disseny universal i els aprenentatges accessibles que són els pilars del model que proposem, a partir d’aquest enfocament, i conclourem amb la descripció del que trobaràs en
aquest llibre.
Els docents,avui dia, comptem amb abundant
informació respecte a com ensenyar i tenim a
la nostra disposició nombrosos articles sobre
el sentit de l’educació i altres qüestions interessants.
No obstant això, sol ser menys habitual comptar
amb escrits que recullen les estratègies pràctiques
que ens permeten portar
aquestes idees del pla més teòric, a la realitat
de les nostres aules.
L’enfocament que presentem en aquesta
publicació pretén construir aquest pont
necessari, partint de tres idees:
1. La visió global dels processos d’ensenya–
ment i aprenentatges
2. La pràctica basada en els avanços científics
3. El disseny de contextos d’aprenentatge per
a la diversitat de l’alumnat.
Completarem aquesta introducció parlant del
disseny universal i els aprenentatges accessibles que són els pilars del model que proposem, a partir d’aquest enfocament, i conclourem amb la descripció del que trobaràs en
aquest llibre.