ERA CONCENTRACION ENA AULA

Eth tèma dera atencion e concentracion enes ahèrs escolars ei quauquarren que mos preocupe ara màger part des mèstres. Cada dia auem mès dificultats entà qu’es nòsti escolans e escolanes mos escoten,  se concèntren en trabalh e non se distreiguen damb quinsevolha causa …
Òc, ei dificil mantier era sua atencion. Quin ei eth motiu? Dilhèu ei perque son
entornejadi d’estimuls de per tot e aquerò hè que se distreiguen o dilhèu per qu’an massa causes e non son capables de valorar-les ne apreciar-les.  Non auem massa clares es causes, mès podem ajudar-les damb eth teatre.
Cercant en diccionari era definicion de CONCENTRACION mos ditz qu’ei fixar era atencion volontàriament sus un objècte, activitat o idia, deishant de costat es autes causes.
A QUÉ MOS AJUDE SABER CONCENTRAR-MOS?

  • A conéisher e compréner eth mon que mos entornege.
  • A conéisher-mos a nosati madeishi
  • A desvolopar es nòsti sentits (en guardar, escotar, provar … detengudament)
  • Conéisher es reaccions deth nòste còs dauant d’estimuls.
  • Desvolopar era imaginacion e era sensibilitat.
  • A hèr-mos mès solidaris damb es objèctes e èsters que mos entornegen.
QUINI JÒCS PODEM HÈR?
En quinsevolh moment dera classa en eth quau es nòsti escolans son distrèti podem arturar era classa e hèr bèra ua des activitats que seguissen. A mesura que se va trabalhant era mainadèra interiorize es recorsi entà mielhorar era atencion e silenci, e era classa se tornarà mès tranquilla e eth rendement mielhorarà.
  1. Escotar es tapatges deth nòste còs pendent uns minuts. Passadi aguesti les preguntaram qué an entenut. An de parlar d’un en un e sense prèssa.
  2. Dempús escotam es tapatges dera classa e contunhar damb es preguntes.
  3. Escotar es tapatges de dehòra.  Com èren (fòrti, hloishi, discontinus, …. que mos imaginauem?
  4. Quines causes pòden hèr es nòtes mans?
  5. Qué pòden hèr es nòstes mans? Quina part dera man trabalhe mès quan escriuem? Com plaçam es dits? … Podem contunhar damb d’autes accions (pientar-se, anar en bicicleta, lauar, …)
  6. Hèr ua passejada mentau per cadua des parts deth nòste còs sajant que rèsten relaxades.
  7. Observar un objècte, sauvar-lo ena memòria e descríuer-lo damb precision e detalh.
  8. Pintar un quadre
  9. Viatjam en autobús, trèn, shivau, mòto … imaginar es diferéncies.
  10. Recebem un present Com ei? Com va envolopat? A laç?

E atau podem anar higent mès causes.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari