ES SENS

Aué es mainatges e mainades de Cicle Iniciau auem comprovat com ei de dificil hèr bèra tarea sense auer eth sens dera VISTA!

Gràcies as mainatges e mainades de Cicle Superior que mos an ajudat a non hèr trampes en hèr era activitat.

Es resultats an estat fòrça curiosi:

La Mañanera

Imatge de previsualització de YouTube

Los alumnos de Ciclo Medio de la Escola Estudi Alejandro Casona de Les han preparado un cuento muy especial para la fiesta de la Castañera. ¡ Seguro que os gustará!

SPOOKY HALLOWEEN!

Today we celebrate Era Castanhada at school but we always like to know a little bit about culture in other countries. For that reason, younger learners have learned about Halloween tradition, we sing, play games and make typical masks. So scary!

HÈM PANELHETS

Començam a endocir-mos damb era hèsta dera Castanhada!!

Aué es mès grani ja an premanit es panelhets. ummmmmm… que boni deuen èster.

MINIOLIMPIADA ’18

Eth dissabte auèc lòc era ja tradicionau Miniolimpiada de Pont de Suert!. Un maitin entà disfrutar en familha en tot practicar espòrt. Aciu auètz ua mòstra des representants dera nòsta escòla!

Tanben venguèren Derek e Ayla. Derek non se volèc plaçar ena fòto.

Felicitats  a Laia pera sua corsa, Laia pòrte fòrça ans venguen tara Mini e aguest a estat era sua darrera participacion coma escolana deth nòste estudi.

Es mès petites!