Cicle miei visite eth musèu dera nhèu d’Unha

Eth passat dia 15 de gèr era mainadèra de Cicle miei pugèrem tà Unha entà visitar eth musèu dera nhèu damb era finalitat de trapar quauquarren que mos desvelhe era curiositat entà hèr eth nòste projècte sus era nhèu.

Aciu auetz un amàs de fòtos. Clicatz sus era imatge e les poiratz veir.

Publicat dins de cors 17-18 | Deixa un comentari

Hèsta de Nadau

HÈM SABON EN ESTUDI

Un an mès auem hèt sabon en estudi. Enguan auem estat es escolan@s de Cicle Miei e Superior es que mo n’auem encuedat d’elaborar eth sabon damb òli reciclat e plantes medicinaus.

Clicatz era imatge e veiratz un tastet de fòtos

Publicat dins de cors 17-18, General | 1 comentari

Diccionario de objetos de la clase.

La maestra de castellano nos ha pedido ayuda para resolver un problema: los niños de primero están trabajando el vocabulario de la clase pero no tienen un recurso, una ayuda o soporte donde consultar lo que no saben.

Nosotros hemos propuesto, entre otras cosas, realizar un diccionario adecuado a su nivel: sólo con el tema que les interesa y con dibujos grandes. Hemos puesto una pequeña descripción para los niños que no pueden ver el dibujo.

Hemos decidido ordenarlo alfabéticamente y hacer una versión digital por si algún niño lo quiere consultar en su casa, pero el original se quedara en la clase .También podríamos haber hecho fotocopias, pero así ahorramos papel. Lo podéis consultar en el siguiente enlace:

HÈM UA CASETA DE CHICOLATA

Dejà hè uns dies era mainadèra de P4 e P5 vedérem eth vidèo deth conde de Hansel e Gretel.

Imatge de previsualització de YouTube

Mos agradèc tan era tecnica emplegada ena illustracion que pintèrem era nòsta caseta damb chicolata.

Guardatz que polides!

Publicat dins de cors 17-18 | Deixa un comentari