Full informatiu gener 2015

BON  NADAL  I  FELIÇ  ANY  2015 !!!

Volem començar agraint la vostra col·laboració amb la paradeta que es va muntar el passat divendres dia 12, destinada a la Marató de TV3.

Gràcies a les aportacions de tothom hem aconseguit 750 euros!!!

Calendari Escolar:

Ens retrobarem dijous dia 8 de gener…

Cicle Inicial:

Divendres 23, 1r. A de 9:00 a 10:30 h. Juguem amb els aliments, activitat fora del centre.

Divendres 23, 1r. B d’ 11:00 a 12:30 h. Juguem amb els aliments, activitat fora del centre.

Dimecres 28, tot el Cicle Inicial de 9:00 a 17:00 h. Sortida al Museu Pau Casals (El Vendrell).

Cicle Superior:

Dimecres 14, 5è A i B realitzen el taller de FEM PAPER. 5è A de 9:00 a 11:00 h i 5è B d’ 11:30 a 13:00 h. El taller es farà a l’escola.

Dijous 15, 5è A i B a les 10:00h participen de l’activitat memòria del futur,  realitzant  l’activitat  “El pa de cada dia”.

Dimarts  21,  posaran les vacunes a 6è. Us recordem que cal portar el carnet de vacunacions.

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES

EXTRAESCOLARS

Aquesta última setmana tots els pares hem pogut gaudir  d’uns minuts de portes obertes, veient què fan els nostres fills i filles a les activitats extraescolars. Què bé que s’ho passen aprenent!

NOVETAT: A partir de gener l’AMPA ofereix extraescolars per als més petits (P3). En concret i, com  ja us vam informar per correu electrònic,  es farà Expressió Corporal els dimarts (màxim 8 alumnes). El preu per aquesta activitat serà 45 €. L’altra extraescolar és Multiesport. Falta concretar dia i el preu oscil·larà entre 40-45€,  en funció del dia de la setmana (màxim 10 alumnes).

PAGAMENTS EXTRAESCOLARS

Gairebé totes les famílies ja heu fet el primer pagament de les extraescolars. Per aquelles que encara no ho heu pogut fer us agrairíem ho féssiu el més aviat possible, o poseu-vos en contacte  amb  l’ AMPA, ja que sinó els nens a partir de gener no podran seguir fent l’activitat. D’altra banda us recordem que el segon pagament serà al mes de febrer. Us recordem que el pagament serà en efectiu al despatx de L’AMPA o mitjançant transferència al següent nº de compte ,especificant el nom del nen, curs i activitat a la que s’apunta: ES89 0081 1633 4400 0101 8107

TALLERS  “SÓC DE L’ARJAU”

Quin gran èxit el taller “Guarnim l’arbre de Nadal de l’Escola” ! Al voltant d’uns 45 nens van passar pel taller i van fer guarniments per després posar  als arbres de l’Escola. Gràcies a tots per venir!

FESTA DE NADAL

Us esperem a tots demà  a la Festa de Nadal. Passareu  un bon matí  amb les diverses  activitats que s’han organitzat (Patge Reial, passeig amb poni, pintar cares … )

BATUCADA

Felicitem  tots els membres de la  Batucada  per la gran feina feta en la recaptació  per  la Marató de TV3 i les Malalties del cor.

AVÍS IMPORTANT: Us demanem a tots els pares i mares que no  rebeu els mails  de L’AMPA  que ens faciliteu la vostra adreça de correu electrònic per a mantenir-vos degudament informats amb tots els avisos i novetats. Si us plau, envieu un mail  a arjauampa@gmail.com i us afegirem a la llista de contactes. Moltes gràcies per la vostra col•laboració.

L’AMPA romandrà tancada durant les vacances de Nadal.

L’ horari de l’AMPA, un cop comencin les classes al gener, serà  els dimecres de 9:15 a 11:30 i de 16:00 a 17:30. Si a alguna família no li va bé ens ho podeu fer saber i farem el possible per poder-nos trobar en un altre horari.

Podeu posar-vos en contacte mitjançant el correu electrònic: arjauampa@gmail.com, o bé utilitzant la bústia que es troba a l’entrada de l’escola. Us respondrem tan aviat com puguem.

L’AMPA US DESITJA A TOTS UN  MOLT BON NADAL I FELIÇ 2015!!!