Practice with Cool Kids

Dear pupils! Here you have the website where you can practice all you do

at the classroom. Let’s go and enjoyyyyy!

Aquest article ha estat publicat en 3rd, 4th, 5th, 6th, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Practice with Cool Kids

1. Liping diu:

Hola Sole!!!! M’agrada moltissim el que has posat jo ja estic fent i es molt divertit a mi m’agrada molt el angles. M’agrada moltissim!!!!!!
    Molts petons i una abraçada molt forta!!!!!!!!! Amb molt de carinyo Liping!!!!!!!!!

2. Yasmina diu:

Sole que bonitas actividades esta muy bien me gusta mucho i encima la marca cool kids es muy buena guapa : 3

3. sandeer diu:

Sole he mirat el concert de nadal i les cançons que heu cantat i, jo també he cantat estimo el nadal. No he pogut venir a l’escola per visitar però aviat estic segura que vindré!!! Sole t’estimo moltíssim!!! Siusplau llegeix aquesta carta a les dues classes de 6è.
    Els nens de la meva escola també són molt simpàtics i tinc molts amics i amigues. Adeu.