
ALUMNE:
– L’infant és el constructor del seu propi aprenentatge. Investiga, prova, assaja, modifica, construeix, destrueix, parla, raona, explica, inventa…
– Considerem important també l’organització de grups naturals, no constituïts per edats, sinó per interessos, que afavoreixin la interacció, col•laboració i cooperació entre infants de diferents edats, on es donin relacions d’ajuda mútua, i on els infants més madurs serveixin de model per tal d’estructurar el joc i construir l’aprenentatge i el creixement com a persona.
MESTRA:
– La funció de les mestres és fer de guia, d’organitzadores, de mediadores que faciliten el procés.

ESPAI:
– Donem molta importància als espais i a la seva organització. Creiem que tant l’espai com els materials són la principal estratègia d’intervenció.
– Utilitzant tota mena de materials
– Creant espais i materials atractius i motivant

L’ACCIÓ:
– L’activitat o joc lliure és la principal recurs didàctic i d’aprenentatge Es prioritzen, per tant, les tasques no dirigides tot i que n’hi ha que sí que ho son.
– L’activitat o joc lliure és el principal recurs didàctic i d’aprenentatge Es prioritzen, per tant, les tasques no dirigides tot i que n’hi ha que sí que ho son.