S’acosta Maria Auxiliadora

HOLA FAMÍLIES!

Hem rebut un vídeo del canal Auxi. La reportera Silvia entrevista al Dr. Richard Open Eyes i a la ex malvada Cuca Malamente. Podreu descobrir el canvi que està fent la Cuca Malamente i també les noves investigacions del Dr. Open Eyes.
Ens sembla que entre aquests dos hi ha molt amor, no sabem què passarà quan es puguin veure… Saltarà finalment la xispa de l’amor?
El vídeo ens recorda la proximitat de la festa de Maria Auxiliadora. Esperem que us agradi.

Activitat de música

Bon dia nens i nenes de 6è,
Aquesta setmana us proposo tres activitats musicals. Espero que us agradin!!
Donem per acabada la recerca dels gèneres musicals que hem portat a terme aquestes darreres setmanes. Hem après molt del Jazz, el Pop, el Rock, l’ Òpera i el Gospel.
Hi ha molts més gèneres musicals, per això per estudiar-los tots necessitariem moltes sessions.
Espero que aquest treball de recerca hagi servit per ampliar el vostre repertori i que ara pugueu conèixer i valorar altres estils musicals diferents als que vosaltres sempre escolteu.

PROPOSTA 1: LA MÚSICA QUE M’AGRADA
Al següent enllaç us proposo un nou treball de recerca:

PROPOSTA 2: RITME MUSICAL
L’objectiu d’aquesta proposta és interpretar composicions sonores i corporals senzilles utilitzant les mans i un got.
Us deixo el següent vídeo perquè pugueu aprendre i practicar el ritme:

L’entrega es farà via e-mail. Heu d’enviar-me un vídeo del ritme o part del ritme que heu après.
DATA D’ENTREGA: 31 de Maig

PROPOSTA 3: INTERPRETACIÓ I CREACIÓ MUSICAL
Recordeu que podeu enviar-me el vídeo de la cançó. Aneu practicant!
Aquesta proposta consisteix en cantar una cançó en anglès i crear una coreografia o una petita representació escència. És moment de ser creatius!
L’objectiu d’aquesta proposta és interpretar cançons apreses utilitzant les tècniques bàsiques de la veu i el moviment corporal fent ús de la creativitat.
Aquí us deixo la cançó primaveral que heu d’aprendre :

A l’hora d’avaluar tindré en compte la interpretació vocal i el moviment escènic.
L’entrega es farà via e-mail. Heu d’enviar-me un vídeo en el qual canteu i interpreteu la cançó. No és necessari enviar-ho aquesta setmana sinó quan creieu que ja esteu preparats.
DATA D’ENTREGA: Tot el trimestre.
Per entregar les activitats i demanar-me qualsevol dubte podeu enviar-me un email a: mar.mascaro@salesianas.org
Una abraçada molt forta!

Mar